Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator


Detaliu pentru invitatia numarul 352741
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA COTUSCA
Numar invitatie: 352741/19.08.2013
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COTUSCACod fiscal: 3372157, Adresa: Primaria Cotusca, comuna Cotusca, jud.Botosani, Cotusca, Telefon: +40 231561936, Fax: +40 231561936
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Cotusca, comuna Cotusca, jud.Botosani, Cotusca, Romania, cod postal: 717090, telefon: +40 231561936, fax: +40 231561936, persoana de contact: ANDRONIC CIRIMPEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Cotusca, jud. Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie buldoexcavator conform specificatiilor din caietul de sarcini.Buldoexacavatorul va avea urmatoarele accesorii : - Cupa de excavare latime de 600 mm- Cupa trapezoidala pentru profilat santuri- Lama de zapada cu inclinare hidraulica 2, 7mFurnizorul va realiza si instruirea personalului care va deservi buldoexacavatorul.
II.1.6) CPV: 43211000-5 - Buldozere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 321, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :6.400 Lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Dovada constituirii garantiei pentru participare va fi atasata in exteriorul ofertei impreuna cu imputernicirea si scrisoarea de inaintare. La deschiderea ofertelor, operatorul economic care nu face dovada ca are constituita garantia de participare, in forma, cuantumul si avand perioada de valabilitate solicitata prin prezenta documentatie (insotita de dovada de IMM, dupa caz), va fi respins. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Comunei Cotusca sau un instrument de garantare emis de o societate de asigurari - va fi prezentata in original; b. Ordin de plata vizat de banca, in contul de garantii al autoritatii contractante: RO60TREZ1195006XXX000330, deschis la Trezoreria Saveni, Cod de inregistrare fiscala :3572157, beneficiar : COMUNA COTUSCA - va fi prezentat o copie a ordinului de plata;Cursul de referinta euro/lei va fi cursul BNR la data de 01.08.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - completare si prezentare formular 1 - original; 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? completare si prezentare formular 2 - original; 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 - completarea si prezentarea Formular 3 - original 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare si prezentare formular 4 - original 5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Din aceste certificate trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau in copie ?conform cu originalul?. 6. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Din aceste certificate trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie ?conform cu originalul?. 7. Certificat de participare cu oferta independenta - completarea si prezentarea Formular 10 ? original. Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): - Vezeteu Dan - Primar- Cirimpei Andronic, ? Viceprimar si consilier local- Chihaia Constantin, - Secretar- Chihaia Didina, - Contabil- Aghenitei Neculai, ? ref.specialitate Urbanism- Gavril Gheorghe, ? inspector Cadastru si agricultura- Dutca Marius, ? responsabil achizitii- Vezeteu Maricel, - Consilier local- Simirad Gheorghe, - Consilier local- Sandu Marinica, - Consilier local- Zaharia Georgel, - Consilier local- Miculaiciuc Ioan, - Consilier local- Gisca Gheorghe, - Consilier local- Mihalache Gheorghe, - Consilier local- Hraniciuc Daniela, - Consilier local- Gavril Ielena, - Consilier local- Ursache Doru, - Consilier local- Lucheian Ioan, - Consilier local 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - (in cazul persoane juridice romane); 2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (in cazul persoane juridice straine). Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Avand in vedere ordinul ANRMAP, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie s afie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Deasemenea documentele s evor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente si / sau rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., Informatii privind cifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata utilajului
20
Descriere: Componenta tehnica
Termenul de livrare si punere in functiune
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer