Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 353652
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BRADU (CONSILIUL LOCAL BRADU)
Numar invitatie: 353652/12.09.2013
Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRADU (CONSILIUL LOCAL BRADU)Cod fiscal: 5172600, Adresa: comuna Bradu, judetul Arges, Bradu, Telefon: 0248-279412, Fax: 0248-279412
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Bradu, judetul Arges, Bradu, Romania, cod postal: 117140, telefon: +40 0248279412, fax: +40 0248279412, persoana de contact: MILITARU GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL CONSILIULUI LOCAL BRADU-STR.PRINCIPALA, NR.364, COMUNA BRADU, JUDETUL ARGES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 6.000 lei-reprezentand 1, 92% din valoarea estimata a contractului la un curs de 4, 3012 rezultat din media anuala a cursurilor BNR din ultimii 3 ani.Per. de valab. a gar. de part.: 60 zile incepand cu data limita stab. pentru depunerea ofertelor.Ofertantii au posibilitatea de a constitui garantia de participare si in valuta. Echivalentul in valuta al garantiei de participare se va face la data aparitiei in SEAP a invitatiei de participare, la cursul BNR.Gar. de part. se va constitui in urmatoarele forme: - instr. de garantare emis de o soc. bancara sau o soc. de asig. in favoarea aut. contr. - original, cf form. 10 din Cap. III ? Formulare;
- OP in contul de garantii al aut. contr. ? in original cu confirmarea entitatii bancare care a efectuat transferul: RO25TREZ0465006xxx004225 DESCHIS LA TREZORERIA PITESTI, C.F. 5172600Ofertantii care se incadreaza in categ. IMM cf legii 346/2004 au dreptul sa constituie garantia de participare jumatate din cuantumul sumeide 6.000 lei. In acest caz dovada constituirii gar. de part. va fi insotita de o decl. pe propria raspundere cf. formularului 11 din Capitolul III ?formulare.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, gar. de part. poate fi constituita in cuantum de 50% doar in cazul in care fiecare asociat se incadreaza in categoria IMM. In acest caz dovada constituirii gar. de part. va fi insotita de decl. pe proprie raspundere a fiecarui asociat.Aut. contr. are dreptul de a retine garantia de participare, in conditiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006, respectiv un procent din aceasta in conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea formularului 1 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaPrezentarea formularului 2 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de Bugetul de Stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea de certificate de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de Bugetul Local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.In cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceste documente si va trebui sa indeplineasca conditia de a-si fi indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si cele locale.Cerinta nr. 3 Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010Prezentarea formularului 3 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC in ceea ce priveste organiz, derularea si finaliz procedurii sunt: primar Fratica Florin, viceprimar Cristescu Darius-membru in comisia de evaluare, Responsabil achizitii publice Militaru Gheorghe-presedintele comisiei de evluare cu drept de vot, secretar comuna Chira Daniela-membru in comisia de evaluare, administrator public Dumitrescu Mihail-membru in comisia de evaluare, contabil Marinescu Gheorghita-membru in comisia de evaluare si consilierii locali: 1)VISAN CRISTIAN2)BADEA STELIAN3)CRISTESCU DARIUS CONSTANTIN4)DUMITRU MUGUREL5)GRIGORE STEFAN6)ION ADRIAN7)IONETE CRISTINA CLAUDIA8)LUCA FLORENTIN9)MOTOLEA ANGHEL10)MUSTATA RALUCA-ELENA11)NEGOI GHEORGHE12)PETRE GEORGEL13)ION DANIEL ION14)STROE DANUT-TRANDAFIR15)ZAMFIR COSTELPrezentarea formularului 4 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute in 69^1 din O.U.G. 34/ 2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila. Cerinta nr. 1 Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC de pe langa instanta competenta care sa cuprinda informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCIn cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau in copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2 Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straineIn cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri globala aferenta ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Ofertantii vor face dovada furnizarii de produse in ultimii 3 ani in valoare cumulata de cel putin 250.000 de lei fara TVA la nivelul unui contract sau a cel mult 2 contracte.cursul valutar avut in vedere la stabilirea nivelului minim impus al experientei similare este 4, 3012 lei/1 euro rezultat din media anuala a cursurilor BNR din ultimii 3 ani.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de un clientbeneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse mentionata caexperienta similara., Cerinta nr. 1Lista cu principalele furnizari de produse in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer