Achizitie publica - ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
Detaliu pentru invitatia numarul 355070
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355070/24.10.2013
Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Salatig (Primaria Comunei Salatig)Cod fiscal: 4291883, Adresa: COMUNA SALATIG, SAT DEJA NR.305/A, Salatig, Telefon: 0260560480, Fax: 0260650480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: nr. 121, Salatig, Romania, cod postal: 457297, telefon: +4 0260560480, fax: +4 0260650480, persoana de contact: MOLNAR JOZSEF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: nr. 121, Salatig, Romania, cod postal: 457297, telefon: +4 0260560480, fax: +4 0260650480, persoana de contact: MOLNAR JOZSEF
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea unui buldoexcavator in cadrul proiectului ?ACHIZITIEUTILAJPENTRUINTRETINERESIGOSPODARIRE COMUNALAINCOMUNASALATIG, JUDETUL SALAJ, finantat din fonduri FEADR, prin PNDR 2007-2013, Masura 413.322.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 218, 425 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, pentru participarea cu oferta la procedura este de 4.368 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in invitatia de participare publicata in SEAP. Garantia de participare se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante(Formular nr. 20), care se prezinta in original, fie prin depunerea unui ordin de plata sau virament bancar in contul autoritatii contractante, RO31TREZ5625006XXX000255 deschis la TREZORERIA CEHU SILVANIEI. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un intrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe langa cel stipulate in mod expres la art.87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru a beneficia de prevederile L 346/2004, modificata si completata cu OG nr. 27/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii(IMM) (Formular nr. 12). Pentru evaluarea si raportarea cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta pentru echivalenta acesteia depusa in euro sau alta moneda va fi cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: a) garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.Modul de restituire: in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie a bunurilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 15 ?Imputernicire? pentru semnatarul ofertei;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: 1. Declaratie privind eligibilitatea (completare Formular nr. 1);Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant / ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.; 2. Certificat de cazier judiciar al societatii.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Modalitatea de indeplinire: 1. Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (model - Formular nr. 2)-Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant / ofertant asociat in parte;2. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentrupunctul/ punctele de lucru implicate in derularea contractului: a) a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;b) a impozitelor si taxelor locale;(certificate ? tip emis de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident)Pentru persoanele juridice / fizice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice / fizice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata, dupa caz.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 16);Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3);Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator).Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: MolnarJozsef PrimarMariesGrigore Viceprimar si Consilier localMate Angela Irina SecretarDancouAngela ContabilPetkesIlona Consilier Relatii cu PubliculMarchisLucian Consilier localSav Felician Traian Consilier localHomorodan Ovidiu Cristian Consilier localNagyEsztera Consilier localMateAndras Consilier localAsztalosAlexandru Consilier localKiss Stefan Consilier localVargaJeno Consilier localAngiJozsef Consilier localSzabadosPeter Consilier localPop RaresExpert cooptat Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului include activitatea ce face obiectul achizitiei si este avizata in conformitate cu prevederile legii 359/2004.Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice / fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3(trei) ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 436.000 lei.Documente care sustin criteriul de calificare: a)Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul nr. 5;b)Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, 2010, 2011, 2012, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente si / sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi situatia economica si financiara. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara : minim 1 contract similar, a carui valoare sa fie de minim 218.425 lei fara TVA, Cerinta nr. 2Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani, Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin.(1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 4Informatii despre asociere.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 16:03