Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator cu cupa multifunctionala
Detaliu pentru invitatia numarul 351079
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351079/25.07.2013
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator cu cupa multifunctionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ORASULUI SARMASUCod fiscal: 6405259, Adresa: Loc.Sarmasu, str.Republicii, nr.63, jud.Mures, Sarmasu, Telefon: 0265 421855, Fax: 0265 421018
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc.Sarmasu, str.Republicii, nr.63, jud.Mures, Sarmasu, Romania, cod postal: 547515, telefon: +40 265421855, fax: +40 265421018, persoana de contact: MARIA TATAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului SarmasuLoc.Sarmasu, str.Republicii, nr.63, jud.Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator cu cupa multifunctionala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia unui buldoexcavator cu cupa multifunctionala, conform cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 4800 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei3. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 Garantia de participare poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Orasului Sarmasu b)prin virament bancar in contul: Orasul Sarmasu, RO63TREZ4805006XXX001174, Trezoreria Ludus c)Ordin de platasau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor d)Numerar, la casieria Orasului Sarmasu4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, prin atasarea Formularului-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatiasau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1 alin.(1) lit.a) din OUG 34/ 2006. Pentru o evaluare unitara a garantiei de participare depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta la cursul BNR din data limita de depunere a ofertelor.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 -Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 Cerinta nr. 3 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006 Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Ing. Mocean Ioan ? primar- Sallai Imre ? viceprimar-Sarac Gelu-Florin - presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare;Cerinta nr.4 -Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si trebuie sa rezulte din ele lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.5 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.6 -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico ? financiara: Copie dupa bilant contabil anul 2012 Cerinta nr. 2 Informatii privind situatia economico ? financiara: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 480000 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/Euro comunicat de BNR pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani Experienta similara - Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea a minim un contract cu o valoare minima de 241935.48lei.Acesta trebuie sa fie insotita de copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal receptie emise sau contrasemnate din partea beneficiarilor/certificare de buna executie din partea beneficiarului / clientului. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/Euro comunicat fie de BNR, pentru fiecare an in parte. Certificatul SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerintePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 12:46