Achizitie publica - ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR DE CATRE COMUNA MUNTENII DE JOS JUDETUL VASLUI
Detaliu pentru invitatia numarul 355723
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355723/14.11.2013
Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR DE CATRE COMUNA MUNTENII DE JOS JUDETUL VASLUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MUNTENII DE JOSCod fiscal: 3337702, Adresa: COMUNA MUNTENII DE JOS JUDETUL VASLUI, Muntenii de Jos, Telefon: 0235313065, Fax: 0235315865
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MUNTENII DE JOS JUDETUL VASLUI, Muntenii de Jos, Romania, cod postal: 737365, telefon: +40 235313065, fax: +40 235315865, persoana de contact: GHIARASIM CULITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA MUNTENII DE JOS JUDETUL VASLUI, Muntenii de Jos, Romania, cod postal: 737365, telefon: +40 235313065, fax: +40 235315865, persoana de contact: GHIARASIM CULITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR DE CATRE COMUNA MUNTENII DE JOS JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizare bunuri - Buldoexcavator, conform Caietului de Sarcini care face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 316, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2% din valoarea estimata, reprezentand 6.324, 40 lei (3.162, 20 lei pentru IMM). In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula la cursul lei/valuta comunicat de BCE (Banca Central-Europeana) cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Depunerea garantiei de participare este obligatorie.In situatia in care garantia se constituie prin virament bancar, suma constituita drept garantie de participare se va vira in contul: nr.: RO83TREZ6562145020401XXX, deschis la Trezoreria Statului, A.F.P.M. Vaslui, cod fiscal 3337702, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a a garantiei de participare este minim 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Restituirea garantiei de participare - aceasta se va restitui in termen de 3 zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator.Conform Art.2781*)-(1) lit.a)si alin.2 din OUG 34/2006, daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de particiare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 3.162, 20 leiOfertantii din categoria IMM vor prezenta pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertei si declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, Formularul nr. 3 Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Sectiunea Formulare. Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va prezenta obligatoriu in exteriorul plicului si se va depune in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Solicitat: DaSe solicita: ? Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul - Formularul 13 - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea formulare.Atentie!a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Incadrarea oricaruia dintre asociati sau sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr 2: Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Solicitat: DaSe solicita: ? ? Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006 completata in conformitate cu modelul - Formular 14 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, din sectiunea formulare.? Pentru persoane juridice romane: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor catre Bugetele consolidate de stat si Bugetele locale pentru sediul social. Se mai prezinta Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei si Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului emis de Administratia Finantelor Publice pentru persoanele juridice. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilita?ii, eliberate de autorita?i ale ?arii de origine prin care sa dovedeasca ca ?i-au indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iile catre bugetul de stat ?i bugetul local, in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care va alatura traducerea autorizata ?i legalizata a acestora in limba romana.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Atentie! Pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta, ofertantul/candidatul are dreptul de a prezenta initial o declaratie semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva; ofertantul/candidatul are insa obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, dar nu mai tarziu de data adoptarii deciziei de atribuireCerinta nr 3: Certificatului de participare cu oferta independenta ? (Ordinul nr.314/2010.)Solicitat: DaSe solicita: ? Certificatului de participare cu oferta independenta Formular 15 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta emis in conformitate cu ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui ANRMAP din sectiunea FormulareCerinta nr 4: Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G.34/2006Solicitat: DaSe solicita: ? Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G.34/2006 completata in conformitate cu modelul - Formular 17 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din ordonan?a de urgen?a a guvernului nr. 34/2006 din sectiunea formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul AC: ? Cretu Danut-primar, ? Filip Laurentiu Irinel-viceprimar, ? Tutu Ion-secretar, ? Axinte Ioan-contabil? Balu Florin ? responsabil urbanismCONSILIERI LOCALI: ? Postolache Ioan, ? Lupu Mihai, ? Turbatu Costica, ? Alexa Florinel, ? Costache Daniela, ? Ghiuru Fanel Luigi, ? Simion Ion, ?Lungu Dumitru? Costache Costel, ? Fratiman Georgeta, ? Cotaie Gheorghe, ? Buhaiescu DanutAtentie! - se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinatorNeindeplinirea cerintelor atrage dupa sine excluderea ofertantului de la procedura.Cerinta nr 5: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Solicitat: DaSe solicita: ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 16 -din sectiunea formulare Cerinta nr 6: Operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv.Solicitat: DaSe solicita: ? Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantii (ofertantul) au prezentat Certificatul Constatator in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.? Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, fiind traduse in limba romana - traducere autorizata si legalizata.? Persoane fizice romane: - Autorizatia de functionare, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele men?ionate.Atentie! In cazul in care exista subcontractan?i, in vederea neincadrarii in art 69^1 din OUG 34/2006 se poate solicita certificatul constatator si subcontractantului.Atentie! Documentele, cu exceptia certificatului constatator, trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 7: Bilanturi contabile pentru anii 2010, 2011 si 2012Solicitat: Da, Cerinta nr 8: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie cel putin 316.220 leiSolicitat: DaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 9: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta similara in domeniul livrarii de produse.Solicitat: Da, Cerinta nr 10: Unul sau maxim 5 contracte cu livrari de produse din care sa rezulte ca a furnizat produse a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 316.220 lei, fara TVA, insotit/e de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.Solicitat: Da, Cerinta nr. 11: Informatii privind asociereaSolicitat: DaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 13:01