Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Buldoexcavator in Sistem leasing financiar pe o perioada de 4 ani


Detaliu pentru invitatia numarul 355907
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ROMANI (PRIMARIA COMUNEI ROMANI)
Numar invitatie: 355907/20.11.2013
Denumire contract: Achizitie Buldoexcavator in Sistem leasing financiar pe o perioada de 4 ani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROMANI (PRIMARIA COMUNEI ROMANI)Cod fiscal: 2612995, Adresa: COMUNA ROMANI, JUDETUL NEAMT, Romani, Telefon: 0233768925, Fax: 0233768925
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ROMANI, JUDETUL NEAMT, Romani, Romania, cod postal: 617385, telefon: +40 0233768925, fax: +40 0233768925, persoana de contact: Vasile DOMNICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA ROMANI, JUDETUL NEAMT, Romani, Romania, cod postal: 617385, telefon: +40 0233768925, fax: +40 0233768925, sediul Primariei comunei Romani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Buldoexcavator in Sistem leasing financiar pe o perioada de 4 ani
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 1 (un) buc. Buldoexcavator in Sistem Leasing financiar pe o perioada de 4 ani, cu avans 10 % - avand caracteristicile tehnice minimale mentionate in Caietul de sarcini - necesar autoritatilor administrative locale legal constituite la nivelul comunei, pentru executarea lucrarilor de intretinere si reabilitare a pasunilor comunale aflate in patrimoniul unitatii administrativ-teritoriale si in administrarea consiliului local al acesteia
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 311, 858.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum conform prevederilor art. 43^1 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 = 6000 lei. Daca ofertantul inainteaza o contestatie si Consiliul o respinge ca nefondata, autoritatea va retine contestatorului suma stabilitaconform art. 278^1 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006.Forma de constituire: a) Virament bancar sau instrument de garantare legal emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul Primariei Romani cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor, conform art. 86 din H.G. 925/2006. Se va completa formularul nr. 13 sau nr. 14, functie de cum se prevede daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.b) Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre emitent cel tarziu la momentul stabilit pentru deschiderea ofertelor, conf. art. 86 din H.G. 925/2006. Perioada de valabilitate este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. In situatia in care I.M.M. beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 ofertantii au obligatia de aatasa dovada - in original - la scrisoarea de inaintare, in afara plicului care contine oferta.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta decat RON se va face la cursul BNR de la data anterioara cu 5 zile celeilimita de depunere a ofertelor.Contul Autoritatii contractante: CONT IBAN: RO46TREZ4915006XXX008558 deschis la Trezoreria Piatra Neamt.Garantia de participare constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii ale caror oferte nu au fost stabilite ca fiind castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie a contractului are cuantumul de 7 % din valoarea contractului, excusiv T.V.A. Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executie este cel stabilit prin dispozitiile art. 90 alin. (1) si alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, in forma actualizata a acesteia. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria I.M.M ? urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorNota: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: - sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false.1. Completarea tipizatului ?Declaratie privind eligibilitatea? - Formular nr. 4, in original, insotit de: Cazierul fiscal al societatii - valabil la data limita de depunere a ofertelor - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, precum si de Cazierul judiciar (in original) al administratorului societatii - valabil la data limita de depunere a ofertelor.2. Completareatipizatului ?Certificatde participare cu oferta independenta? - Formular nr. 6, in original. In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte fiecare membru este obligat sa prezinte acest formular.3. Completareatipizatului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1din O.U.G. nr. 34/2006?- Formular nr. 8, in original. In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte fiecare membru este obligat sa prezinte acest formular. Acest formular va fi depus si de tertii sustinatorii si de eventualii subcontractanti.4. Completarea tipizatului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006? - Formular nr. 7, insotit de: a)Certificatul de atestare fiscala (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale (sanatate, pensii, somaj) - formular tip eliberat de autoritatile competente, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate este cea stabilita de autoritatea emitenta si inscrisain cuprinsul certificatului.b) Certificatul de atestare fiscala (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local, eliberat de organele abilitate din localitatea unde se afla sediul social (formular tip eliberat de autoritatile competente). Din continutul acestuia sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, intr-o astfel de situatie devenind aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011. Perioada de valabilitate este cea stabilita de autoritatea emitenta si inscrisa in cuprinsul certificatului.c) Pentru indeplinirea cerintelor de la lit. a) - b), persoanele juridice straine vor depune formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana silegalizate.In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte, fiecare membru este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse. Cerintele referitoare la obligatiilre de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.5. Completareatipizatului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - Formular nr. 5. In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte fiecare membru este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular. Aceasta declaratie va fi depusa si de tertii sustinatori si de eventualii subcontractanti.6. In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar public, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Manole CIOBANU - Primar, Constantin-Romeo TROFIN - viceprimar, Vasile DOMNICA - administrator public, Mihai SANDU - secretarul comunei, Dumitru ANDREI, Maria ANDRIAN, Irinel AXINTE, Petru COJOCARU, Sorin GRIGORAS, Petru NACU, Maria POENARU, Vasile POENARU, Petru GRASIM, Dumitru STOLNICU, Nicolae SARBU, Mihai TURCEA - consilieri locali. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice/fizice romane: 1. Ofertantul sa fie legal inregistrat;2. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Mod de dovedire: - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Certificatul de la Oficiul National al Registrului Comertului se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului CAEN duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 - cu modificarile si completarile ulterioare.3. Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a practica activitati de comert pentru furnizarea produsului care face obiectul prezentei proceduri.4. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria I.M.M. - urilor, se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004. Mod de dovedire: - Completarea Anexeinr. 1 a Formularului nr.1 din Sectiunea - Formulare.5. In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte se solicita prezentarea formularelor de mai sus pentru fiecare membru.6. In cazul subcontractantilor se solicita Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuind sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator eliberat de O.N.R.C., in original/copie legalizata. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document.Persoane juridice /fizice straine1. Ofertantul sa fie legal inregistrat, atestat ori apartenent din punct de vedere profesional potrivit prevederilor legale valabile in tara de origine2. Se vor prezenta urmatoarele documente: - copii dupa original si traducere certificata in limba romana a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 al A.N.R.M.A.P.;
- copii dupa original si traducere certificata in limba romana, a documentelor de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul, etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data limita de depunere a ofertelor;
- copii dupa original si traducere certificata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionariatului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare; h) situatia societatii. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate necorespunzatoare;3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte aceasta declaratie in original.4. Ofertantii vor prezenta un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani va fi cel putin egala sau mai mare de 400.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea. Completarea Formularului ? Acord de asociere, Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, va fi insotita de certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse.Cerinta privind nivelul impus pentru experienta similara se considera a fi realizata din cumulul a cel mult 2 contracte de furnizare produse similare.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse care fac obiectul prezentei proceduri in valoare cumulata de minim 300.000 lei . Cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Dovada implementarii standardelor sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei, conform ISO 9001 sau echivalent Documente de confirmare care trebuie prezentate: Documente/Certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor Sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei, conform ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer