Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie BULDOEXCAVATOR MULTIFUNCTIONAL


Detaliu pentru invitatia numarul 329710
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SABAOANI (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 329710/18.06.2012
Denumire contract: Achizitie BULDOEXCAVATOR MULTIFUNCTIONAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SABAOANI (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 2613800, Adresa: str. Orizontului nr. 56, sat Sabaoani, comuna Sabaoani, jud. Neamt, Sabaoani, Telefon: 0233735009, Fax: 0233735183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Orizontului nr. 56, sat Sabaoani, comuna Sabaoani, jud. Neamt, Sabaoani, Romania, cod postal: 617400, telefon: +40 233735009, fax: +40 233735183, persoana de contact: EC.COLTA DANIELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Comunei Sabaoani, str.Orizontului nr.56, comuna Sabaoani, jud.Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie BULDOEXCAVATOR MULTIFUNCTIONAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Buldoexcavator multifunctional
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 258, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui in lei, intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO58TREZ4925006XXX001393 deschis la TREZORERIA Mun.Roman (codul fiscal al autoritatii contractante: 2613800) b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire c) prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. Ofertele depuse fara dovada platii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilit.a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise, conform art.88 din HG 295/2006.Pt. IMM se aplica legea 346/2004.In cazul depunerii unei contestatii la CNSC ca nefondata, se va retine suma de 2580 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prev.art.180, art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificatele privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat - in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul, acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici documentele solicitate trebuiesc prezentate de fiecare operator economic in parte.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ing.Dascalu Valeria-primar; ing.Antoci Iosif?viceprimar; ec.Robu Maricica?secretar; ec.Macinca Claudiu-contabil sef, ec.Pal Iuliana-inspector, ec.Colta Daniela-inspector achizitii publice. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertei, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal/secundar, producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de ANAF-DGFP ? copie.Pentru persoanele juridice/fizice straine: operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv, trebuie sa prezinteDocumente edificatoare care dovedesco forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil 2011, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale livrari in ultimii 3 ani., Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 3 ani a cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea de utilaje similare in valoare de minim 258000 lei fara TVA., Recomandari de la minim 1 beneficiar privind finalizarea unui contract similar., Mostre, descrieri si/sau fotografii, Informatii privind subcontractanti Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer