Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator necesar pentru intretinere pasuni


Detaliu pentru invitatia numarul 340158
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Gura Calitei (Consiliul local Gura Calitei)
Numar invitatie: 340158/27.11.2012
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator necesar pentru intretinere pasuni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gura Calitei (Consiliul local Gura Calitei)Cod fiscal: 4350580, Adresa: sediul Consiliului local Gura Calitei, com. Gura Calitei, Gura Calitei, Telefon: 0237255070, Fax: 0237255070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sediul Consiliului local Gura Calitei, com. Gura Calitei, Gura Calitei, Romania, cod postal: 627160, telefon: +40 237255070, fax: +40 237255070, persoana de contact: Tandara Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI GURA CALITEI, JUD. VRANCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator necesar pentru intretinere pasuni
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract furnizare buldoexcavator necesar pentru intretinere pasuni.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 295, 769 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 5.500 lei b)Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor c) Forma de constituire a garantiei de participare :1. Instrument degarantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original; instrumental de garantare trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta si sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 2. ordin de plata, confirmat de banca, in contul autoritatii contractante nr. RO27TREZ6915006XXX003678, deschis la Trezoreria Focsani, cod fiscal 4350580 pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta, care, deasemenea, se prezinta in original.3. In numerar la casieria UAT Gura Calitei. Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie conf.HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art.86.In cazul depunerii unei contestatii de catre op. ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 1;Declaratie pe proprie raspundere - privind eligibilitatea ofertantului - ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formular 2;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular 3;Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 20;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) - Formular 4; Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica): -Primar Tandara Nicolae;
-Viceprimar: vacant; -Contabil Ursu Sandel; - Secretar Robu Mihaela; - Responsabil achizitii publce: Grosu Mariana; -Consilieri Locali: Bitculescu Dragos;Buharu Fanel;Duta Mihai; Gherghe Vasile; Dochia Nicusor; Costache Paul; Tandara Marian; Balan Ionel; Nichitelea Vasile; Arsenie Sorin; Costache Doru; -Functionar Balalau Lucian.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ») din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) include serviciile care fac obiectul achizitiei publice;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006, privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului.ATENTIE! Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizica avand ca obiect serviciile de furnizare care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Ofertantul care nu poate face dovada situatiei personale va fi exclus din procedura.- Pentru Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) este minim 590.000 lei - cursul Euro mediu anual BNR: 4, 2373 lei pentru anul 2009, 4, 2099 pentru anul 2010, 4, 2379 pentru anul 2011. Pentru unitatile economice noi infiintate se va lua in calculcifra de afaceri din ultimul an/anul in curs. Se vor prezenta copii dupa bilanturi pentru anii 2009;2010;2011 sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitateade a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta aredreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela asituatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare. Ofertantul va face dovada livrarii in ultimii 3 ani a unuia sau mai multe contracte similare, a carui/caror valoare cumulata sa fie de minim 295.769 lei fara TVA.Pentru experienta similara din punct de vedere valoric, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/"valuta"comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se vor prezenta, conform art.188(1) din OUG 34/2006, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din parteaacestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Certificat privind Standard de asigurare a calitatii: certificat ISO 9001 - standard de asigurare a calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 17:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer