Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE


Detaliu pentru invitatia numarul 341280
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DANEASA
Numar invitatie: 341280/20.12.2012
Denumire contract: Achizitie BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DANEASACod fiscal: 5292496, Adresa: COMUNA DANEASA , SAT DANEASA , JUDETUL OLT, Daneasa, Telefon: 0249467016, Fax: 0249467016
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DANEASA , SAT DANEASA , JUDETUL OLT, Daneasa, Romania, cod postal: 237125, telefon: +40 249467016, fax: +40 249467016, persoana de contact: PETRISOR MIHAI RADA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI DANEASA, COMUNA DANEASA , SAT DANEASA , JUDETUL OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona un BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 915.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 5078, 3 lei, echivalentul a 1120 euro (1 euro = 4.5342 lei, curs valutar BNR din data de 20.11.2012 );
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conform din H.G. 925/2006. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Pentru virament bancar se va utiliza contul RO67TREZ5075004XXX1953 deschis la Trezoreria Caracal, Beneficiar: Comuna Daneasa, cod fiscal 5292496 . Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si parte din garantia de participare, respectiv suma de 2539, 15 lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Primariei Comunei Daneasa, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declara?ia privind eligibilitatea - completare Formular 12A; Declara?ia privindneincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006- completare Formular 12 B;Declara?ia privindneincadrarea in situa?iile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 - completare Formular 12 D.Personal responsabil cu atribuirea si derularea contractului: 1 Soare Nicoale ? primar , 2.Tudor Petre ? viceprimar , 3.Voicu Alexandra Rodica ? secretar, 4.Neamtu Ioana ? inspector, 5.Rada Petrisor Mihai ? persoana cu responsabilitati in domeniul achizitiilor publice, 6.Consilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Chiurtu Ion, Cimpeanu Vasilica Doru, Deaconu Ion, Dinu Costica, Gheorghe Marin, Ionescu Cornel Paul, Istrate Mircea, Mitrache Marin, Petcu Mihai, Pleasca Firica, Scoican Marius Adi, Tudor Petre, Toca Eugen;Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta-completare Formular N;Declara?ia privindcalitatea de participant la procedura- completare Formular 12C;Certificate constatatoare privind indeplinirea obliga?iilor exigibile de plataCertificat constatator privind plata obliga?iilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. in original/copie conform cu originalul, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat privind plata obliga?iilor catre bugetul local, eliberat de catre direc?ia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul in original/copie conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obliga?ii restante la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele;In cazul asocierii, declara?ia va fi prezentata obligatoriu de catre to?i asocia?ii.In caz de neprezentare nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acesteia are ca efect descalificarea ofertantului. Pentru persoane juridice romane/straine1).Prezentarea in original/copie conform cu originalul a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, certificat constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;2.Ofertan?ii ? persoane juridice straine vor prezenta: - documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alaturatraducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecareasociat va prezenta documentul mentionat.-In caz de neprezentare nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora are ca efect descalificarea ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informa?ii privind cifra de afaceri.Cerin?a minima de calificare: Cerin?a minima de calificare: media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, va fiegala sau mai mare de 507830, 4 lei.Curs referinta 2009:4, 2373 leiCurs referinta 2010:4, 2099 leiCurs referinta 2011:4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experien?a similara.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor, . Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer