Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator pe pneuri


Detaliu pentru invitatia numarul 355853
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Peceneaga (Consiliul Local Peceneaga)
Numar invitatie: 355853/19.11.2013
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator pe pneuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Peceneaga (Consiliul Local Peceneaga)Cod fiscal: 4793944, Adresa: comuna Peceneaga, judetul tulcea, Peceneaga, Telefon: 0240577130;0788082365, Fax: 0240577130
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Peceneaga, judetul tulcea, Peceneaga, Romania, cod postal: 827185, telefon: +40 0240577130, fax: +40 0240577130, persoana de contact: Primaria Peceneaga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIACOMUNA PECENEAGAJUDETUL TULCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator pe pneuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR PE PNEURI
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare :2.500 lei . 2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :30 de zile de la data limita de primire a ofertelor. 3. Modul de constituire a garantiei pentru participare: -garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru operatorii economici care constituie garantia in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta va fi cursul BNR de la data publicarii pe SEAP a invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 ind.1-OUG.34/2006Declaratie de eligibilitate ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ;Certificat de participare cu oferta independenta ;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul institutiei in ceea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: MATEI EUGEN-PRIMARRADU GHEORGHE-VICEPRIMARCOANDA TUDORA-SECRETARPETROSAN ANISOARA-CONTABILDOBRE STEFANA-INSPECTORCONSILIERII: DOBRE DUMITRUDRAGU GHEORGHEGURGU MARITAIANCU ANISOARAIANCU PETRICAION GHEORGHEPETCU GHERGHESORLOPCIU ADRIANTURCOEANU MARIANVLAD TUDORELOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de conducere/organ de conducere ori de super vizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie pe care va aparea mentiunea « conform cu originalul », semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer