Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?ACHIZITIE Buldoexcavator pe pneuri, an de fabricatie 2013?


Detaliu pentru invitatia numarul 348983
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Tulucesti (Consiliul Local Tulucesti)
Numar invitatie: 348983/20.06.2013
Denumire contract: ?ACHIZITIE Buldoexcavator pe pneuri, an de fabricatie 2013?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Tulucesti (Consiliul Local Tulucesti)Cod fiscal: 3553307, Adresa: COM. TULUCESTI, JUD. GALATI, Tulucesti, Telefon: 0236345007, Fax: 0236345707
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. TULUCESTI, JUD. GALATI, Tulucesti, Romania, cod postal: 807300, telefon: +40 236345007, fax: +40 236345707, persoana de contact: Bratu Petrica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Tulucesti, sat Tulucesti, comuna Tulucesti, judetul Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ACHIZITIE Buldoexcavator pe pneuri, an de fabricatie 2013?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Buldoexcavator pe pneuri, an de fabricatie 2013, in cadrul proiectului ?Dezvoltarea sistemului de management al apei in comuna Tulucesti, judetul Galati si in comuna Sireti, Raionul Straseni?.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 790 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare va fi in cuantum de 7000 lei care va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa Formularul 1Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine si acceptulbancii emitente/ societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, asa cum este stabilita prin art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: ?In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiei, iar acesta a respins contestatia ca nefondata, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante suma de 3607, 9 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?.Pentru o evaluare ?i raportare unitare a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal-Completare Formular nr.1 sau prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se incadreaza in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 oriinregistreaza datorii la bugetul general consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora).Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Completare Formular nr.2- Certificat de atestare fiscala eliberat de AFP privind plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original, copie legalizata sau conform cu originalul.);
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitele si taxele locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original, copie legalizata sau conform cu originalul).-Certificat de cazier fiscal .Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele .3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuireDeclaratie pe proprie raspundere Completare Formular nr.3In cazul asocierii se va prezenta o copie a Acordului de asociere, daca este cazul - Formular nr.3 si 3A4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Declaratie pe proprie raspundere Completare Formular nr.45. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 691din OUG nr.34/2006Declaratie pe proprie raspundere Completare Formular nr.5Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Bratu Petrica-primar, Bernea Ion-consilier, Bogatu Florica-consilier, Bratu Vasile-consilier, Enache Daniel-consilier, Marin Neculai-consilier, Mitrofan Nicolae Marius-consilier, Mirza Marius-consilier, Mocanu Victor-consilier, Neghina Constantin-consilier, Nour Gheorghe-consilier, Peiu Lica-consilier, Popa Costica-consilier, Rauta Viorica-consilier, Rosu Bogdan Dragos-consilier, Soimu Gabriel Claudiu-viceprimar, Munteanu Lacramioara Daniela?Inspector;Sandu Dan ? Secretar;Casu Virginica? referent Contabil;Sandu Georgiana Mihaela-responsabil achizitii, Mindru Mariana-responsabil tehnic.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna- asociere, fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintele mentionate la Situatia personala a candidatului sau ofertantului, depunand toate documentele solicitate: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor scadente la bugetul local, Cazierul fiscal. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN ce descriu activitatea ofertantului. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare prin care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri1 Declaratie privind cifra de afaceri in domeniu de activitate pe ultimii 3 ani Media cifrei de afaceri in domeniu de activitate pe ultimii 3 ( 2010 , 2011 , 2012 ) ani, va fi de cel putin 700.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte din ultimii 3 ani.Documente relevante: - declaratie privind cifra de afaceri- Formular 6 Informatii generale- bilanturile contabile sau extrasele de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, la, 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati din care cel putin o livrare de produse sa aiba ca obiect livrarea de produse similare.Se vor completa: Formular nr. 7 -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (din capitolul de formulare) - original. Cerinta 1: Certificat ISO 9001 sau echivalent, pentru furnizor, valabil la data limita de depunere, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii pentru un domeniul de activitati ce include obiectul contractului de achizitie publicaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantía solicitata de minim 36 luni fara limita de ore de functionare. ? P2
20
Descriere: Descriere: P2-Punctajul pentru factorul de evaluare " Garantía solicitata de minim 36 luni fara limita de ore de functionare" se acorda astfel:
Adancimea de sapare a bratului de excavat ? P3
10
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
Forta de rupere a cupei incarcatorului frontal - P4
10
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer