Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator pe pneuri in leasing financiar pe o perioada de 5 ani


Detaliu pentru invitatia numarul 308704
Autoritate contractanta
COMUNA BARCANI (CONSILIUL LOCAL BARCANI)
Cod de identificare fiscala: 4404710
Adresa: STR.PRINCIPALA NR.266, Barcani
Telefon: 0267372525
Fax: 0267372331
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie buldoexcavator pe pneuri in leasing financiar pe o perioada de 5 ani
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 43211000-5 - Buldozere (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie buldoexcavator pe pneuri in leasing financiar pe o perioada de 5 ani
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 19.08.2011 13:48)
Data publicarii: 08.08.2011 14:51
Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIEI COMUNEI BARCANI , str. Principala, nr. 266, jud. Covasna, cod 527010
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIEI COMUNEI BARCANI , str. Principala, nr. 266, jud. Covasna, cod 527010
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 308, 270 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare la ORC, Certificat constatator, Fisa de informatii generale (CMA 550 000 RON), Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare în ultimii 3 ani, Experienta Similara (cel putin un produs in valoare de minim 250 000 RON, fara TVA), bilantuleconomicaprobatsiînregistrat la 31.12.2010 (copiesemnatasistampilatapefiecarepagina , sa se faca dovada caofertantul are implementat un sistem de asigurare a calitatii si protectie a mediului conform standardelor ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalent al acestora ? cu mentiunea ??conform cu originalul
din SEAPgarantia de participare este de 5000 lei
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer