Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator pentru comuna Romanesti, judetul Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 356971
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Romanesti
Numar invitatie: 356971/16.01.2014
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator pentru comuna Romanesti, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna RomanestiCod fiscal: 4541025, Adresa: Romanesti, Iasi, Telefon: +40 0232323800, Fax: +40 0232323800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Romanesti, Iasi, Romania, cod postal: 707415, telefon: +40 0232323800, fax: +40 0232323800, persoana de contact: Petronela Birsan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele vor fi deschise la sediul Primariei Comunei Romanesti, sat Romanesti, comuna Romanesti, judetul Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator pentru comuna Romanesti, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie buldoexcavator pentru comuna Romanesti, judetul Iasi
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 318 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4.640, 00 lei. Modalitatea de constituire a garantiei: Cf. art.86, alin.1 din HG 925/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO98TREZ40824510271XXXXX, deschis la Trezoreria mun. Targu Frumos, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si perioada precizata, sau in numerar la caseria unitatii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, incepand cu data limita de depunere a ofertelor. In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278ยน din OUG 34/2006. In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul oferteiindividuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii) si daca este cazul si subcontractantul are obligatia declararii neincadrarii in aceste prevederi.Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Ciobanu Adrian - primar, identificat prin CI seria MZ nr. 014349, emisa de SPCLEP Harlau la data de 28.09.2011, CNP 1671216220011, cu domiciul in sat Ursoaia, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascut la data de 16.12.1967, in localitatea Romanesti; Zaharia Cristinel Ionel ? viceprimar, identificat prin CI seria MZ nr. 238496, emisa de SPCLEP Harlau la data de 26.11.2013, CNP 1740108220025, cu domiciul in sat Romanesti, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascut la data de 08.01.1974, in localitatea Romanesti; Consilieri: Anton Mihai, identificat prin CI seria MZ nr. 051122, emisa de SPCLEP Harlau la data de 29.02.2012, CNP 1510623221180, cu domiciul in sat Ursoaia, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascut la data de 23.06.1951, in localitatea Iasi; Barzu Stefan, identificat prin CI seria MX nr. 455740, emisa de SPCLEP Harlau la data de 29.04.2004, CNP 1461021227788, cu domiciul in sat Avantu, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascut la data de 21.10.1946, in localitatea Suceava; Munteanu Maricica, identificat prin CI seria MZX nr. 631041, emisa de SPCLEP Harlau la data de 03.10.2006, CNP 2551027221249, cu domiciul in sat Romanesti, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascuta la data de 27.10.1955, in localitatea Iasi; Ciolan Mihai, identificat prin CI seria MX nr. 882719, emisa de SPCLEP Harlau la data de 17.03.2010, CNP 1720104220044, cu domiciul in sat Romanesti, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascut la data de 04.01.1972, in localitatea Romanesti; Ciolan Neculai, identificat prin CI seria MX nr. 470587, emisa de Oras Harlau la data de 18.06.2004, CNP 1730618220020, cu domiciul in sat Romanesti, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascut la data de 18.06.1973, in localitatea Romanesti; Pricop Neculai, identificat prin CI seria MX nr. 727063, emisa de SPCLEP Harlau la data de 21.02.2008, CNP 1460610221191, cu domiciul in sat Romanesti, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascut la data de 10.06.1946, in localitatea Romanesti; Tanase Dumitru, identificat prin CI seria MZ nr. 154754, emisa de SPCLEP Harlau la data de 27.02.2013, CNP 1691022220031, cu domiciul in sat Avantu, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascut la data de 22.10.1969, in localitatea Iasi; Irimia Dumitru, identificat prin CI seria MX nr. 928052, emisa de SPCLEP Harlau la data de 05.10.2010, CNP 1620125284376, cu domiciul in sat Romanesti, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascut la data de 25.01.1962, in localitatea Romanesti; Gagea Ionel, identificat prin CI seria MX nr. 882736, emisa de SPCLEP Harlau la data de 17.03.2010, CNP 1730323220031, cu domiciul in sat Romanesti, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascut la data de 23.03.1973, in localitatea Romanesti; Stegariu Ioan, identificat prin CI seria MX nr. 451636, emisa de Oras Harlau la data de 07.04.2004, CNP 1680914220051, cu domiciul in sat Romanesti, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascut la data de 14.09.1968, in localitatea Romanesti; Zait Maria ? contabil, identificata prin CI seria MZ nr. 225982, emisa de SPCLEP Harlau la data de 10.10.2013, CNP 2640101220013, cu domiciul in sat Romanesti, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascuta la data de 01.01.1964, in localitatea Romanesti; Zaharia Violeta Stefania ? consilier, responsabil achizitii, identificat prin CI seria MX nr. 786821, emisa de SPCLEP Harlau la data de 11.08.2008, CNP 2741208070045, cu domiciul in sat Romanesti, comuna Romanesti, judetul Iasi, nascuta la data de 08.12.1974, in localitatea RomanestiNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 7). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 8). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).6. Certificate de atestare.Persoanele juridice romane vor depune: - Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nupermite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.-Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nupermite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Vor depune certificatul de atestare fiscala si certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Persoanele juridice straine vor depune documentele mai sus mentionate sau echivalent in tara respectiva.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintredocumentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice romane vor depune: -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, iar informatiile cuprinse in acesta sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertei.Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoanele juridice straine vor depune: -Vor prezenta documente edificatoare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in conformitate cu art.183 din OUG 34/2006, modificata si completata.Vor depune certificatul constatator sau documente echivalente urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintredocumentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei medii globale de afaceri a operatorului economic pe ultimii 3 ani sa fie minim: 464.000 lei (Se va completa formularul 3 -Informatii generale).Valorile vor fi exprimate in lei . In cazul echivalarii lei/ alta valuta se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si modul in care dispunde de acestea (proprietate, inchiriere, leasing, angajamente de punere la dispozitie , etc.).Se va prezenta Formularul 14- Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Anexa 1 la Formular 14 ?lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice, mijloace de transport, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza a maxim 2 contracte, produse similare in valoare cumulata de cel putin 232.310 lei. Valoarea prezentata de ofertant trebuie sa reprezinte valoarea efectiv furnizata in cadrul celor maxim 2 contracte. Se vor prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art.188 alin.1 lit.a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul 10. Pentru contracte incheiate in alta moneda (valuta), la echivalarea in lei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2014 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer