Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator pentru dotarea serviciului de gospodarire comunala in Comuna Ernei, Judetul Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 357150
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ERNEI
Numar invitatie: 357150/27.01.2014
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator pentru dotarea serviciului de gospodarire comunala in Comuna Ernei, Judetul Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ERNEICod fiscal: 4323462, Adresa: Strada Principala, nr. 461, Ernei, Telefon: 0265335096, Fax: 0265335112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Ernei, Strada Principala, nr. 439, Ernei, Romania, cod postal: 547215, telefon: +40 265335096, fax: +40 265335112, persoana de contact: Janosi Ferenc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Ernei, Strada Principala, nr. 439, Ernei, Romania, cod postal: 547215, telefon: +40 265335096, fax: +40 265335112, persoana de contact: Janosi Ferenc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator pentru dotarea serviciului de gospodarire comunala in Comuna Ernei, Judetul Mures
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare buldoexcavator conform Caietului de sarcini pentru proiectul "Modernizarea si reabilitarea Caminului Cultural al localitatii Dumbravioara, Comuna Ernei, Judetul Mures, Amenajare teren de sportmultifunctional in localitateaErnei, Comuna Ernei, Judetul Mures, Infiintarea si dotarea serviciului de gospodarire comunala in Comuna Ernei, Judetul Mures"Valorea estimata a contractului este de 297.658 lei, fara TVA., echivalent a 66.568 euro, valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0 lei, respectiv 0%.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 658 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o gar.pentru part.in cuantum de 5.953, 16 lei.Gar.de part.se constituie in conformitate cu prev.art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prev. ref. la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a gar. pentru part.: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .Gar. de part. pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.In cazul depunerii de oferte in asociere, gar.de part. trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Gar. de part. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este de: 2.976, 58 lei. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Contul Autoritatii Contractante, in care poate fi virata suma reprezentand gar. de part. este RO32 TREZ 4765 006X XX00 0234, deschis la Trezoreria Operativa Targu Mures. Codul de inregistrare fiscala a Autoritatii Contractante: 4323462.Pentru o evaluare si raportare unitara al cuantumului gar.de part., echivalenta pentru o garantie depusa in in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.(Model orientativ Formular nr. 1)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) si prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Janosi Ferenc-PrimarKadar Francisc-ViceprimarCristea Poleana Cecilia-SecretarBerekmeri Ibolya-ContabilMarkos Pal-Consilier localSiklodi Csongor-Consilier localMolnar Sandor-Consilier localBalog Csaba Antal-Consilier localNagy Lajos-Consilier localKadar Barna Zsolt-Consilier localSandor Antal-Consilier localOrban Lehel-Consilier localBako Botond Levente-Consilier localKali Rudolf-Consilier localBardos Gyorgy Attila-Consilier localCsiszer Arpad-Consilier localKali Gabriella-Consilier localMate Barna Zeno-Consilier localVaradi Szocs Levente-Membru in comisia de evaluareSzenner Lehel Zoltan-Membru in comisia de evaluareDeak Gyorgy-Membru in comisia de evaluareKocsis Levente-Expert extern cooptat Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Ofertantul trebuie sa aiba cod CAEN corespondent cu obiectul prezentului contract. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ORC in copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.-Pentru persoane juridice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie minim 590.000 leiDocumente relevante: Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B, Formular 6 si Formularul 4Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara ? Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera a fi indeplinita prin prezentarea dovezii furnizarii de produse similare, in baza unuia sau mai multor contracte, in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiarCapacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B, Formular nr.6 si Formularul 4.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2014 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2014 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer