Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator pentru infiintarea si dotarea Serviciului Public pentru deszapezire ,amenajare si intretinere spatii verzi din comuna Marpod , judetul Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 351498
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351498/30.07.2013
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator pentru infiintarea si dotarea Serviciului Public pentru deszapezire , amenajare si intretinere spatii verzi din comuna Marpod , judetul Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI MARPODCod fiscal: 4480238, Adresa: Comuna Marpod, sat Marpod, nr.327, judetul Sibiu, Marpod, Telefon: 0269/583.289, Fax: 0269/583.288
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Marpod, sat Marpod, nr.327, judetul Sibiu, Marpod, Romania, cod postal: 557135, telefon: +40 269584111, fax: +40 269584111, persoana de contact: Sebastian Dotcos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Marpod, sat Marpod, nr.327, judetul Sibiu, Marpod, Romania, cod postal: 557135-sala de sedinte a Consiliului Local Marpod
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator pentru infiintarea si dotarea Serviciului Public pentru deszapezire , amenajare si intretinere spatii verzi din comuna Marpod , judetul Sibiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea unui buldoexcavator in cadrul proiectului ?Imbunatatirea serviciilor oferite populatiei din comuna Marpod prin infiintarea si dotarea Serviciului Public pentru deszapezire, amenajare si intretinere spatii publice?.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 294, 012 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.880, 00 lei( 2% din valoarea estimata ) ; 2.940, 00lei pentru IMM-uri.-Pentru garantia de participare constituitain alta moneda (in valuta) se va face echivalenta leu/valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare;
-Se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare/ordin de plata/fila CEC/depunere numerar la casieria AC.-Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.-Contul in care se va constitui garantia de participare este de RO09TREZ5785006XXX000047, deschis la Trezoreria Agnita .-Instrumentul de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va depune in original si va prevedea expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv sit. de la art. 2781, alin. 1, lit. a - OUG 34/2006.-In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.-In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de participare, cf. art. 278 indice 1, alin. 1, lit. a din OUG 34/2006, suma de 2940.12 lei.
Garantie de buna executie
a)Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, in maximum 3 zile lucratoare de la semnarea contractului, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari si devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea articolului 90(3) din H.G. nr. 925/2006. Modalitatea de constituire se va stabili de comun acord.b)Se va restitui de catre AC, cf. art. 92(1) din H.G. nr. 925/2006, in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal final de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca Comuna Marpod nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: cerinta 1: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, art.180 si art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.1.Prezentarea Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, in original. (formularul nr.1)2.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in disp.art.181 din OUG 34/2006, in original. (formularul nr.1.1)3.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in disp.art.69 indice 1 din OUG 34/2006 , in original.(formularul nr. 1.2)Nota : Persoanele cu functie de decizie care se ocupa cu organizarea , derularea , finalizarea procedurii de atribuire , aproba , semneaza documentele emisein legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: 1.Dotcos Sebastian Toader ?primar comuna Marpod2.Consiliul local al comunei Marpod: Bratila Emil, Lazar Ioan , Nan Marius , Cojocarel Nicolae , Papp Ladislau Alexandru , Baila Mihai , Pacala Ioan , Hodos Ioan , Lodor Ioan.3.Gamfaleanu Marcela ?membru comisia de evaluare4.Barsan Larisa Maria-membru comisia de evaluare5.Bolan Rodica Elena ?membru comisia de evaluare6.Bratila Emil (presedinte comisia de evaluare )4.PrezentareaCertificatuluifiscaleliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezultefaptulcaoperatoruleconomicsi-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadent in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele , in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul.?5.PrezentareaCertificatuluifiscaleliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local , scadent in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele , in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul.?6. Prezentarea Cazierului judiciar/fiscal societate + cazier judiciar administrator/ administratori in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul.?Nota: a.In cazul Operatorilor economici nerezidenti (straini) se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.b.Documentele vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana , in cazul persoanelor juridice straine.c. In cazul unei asocieri certificatele/formularele /declaratiilevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Cerinta 2: Certificat departicipare la licitatie cu oferta independent.Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurentaSe va prezentao declaratie conform ORDIN Nr. 314 din 12 octombrie 2010.(formularul nr.14)Cerinta 3: Tertul sustinator(cf.art.13, 19, 20 din Legea 279/2011)va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.69 indice 1 , art.180 , art.181 din OUG 34/2006.1.Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, in original. (formularul nr.1).2.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in disp.art.181 din OUG 34/2006, in original. (formularul nr.1.1)3.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in disp.art.69 indice 1 din OUG 34/2006 , in original (formularul nr. 1.2)Cerinta 4 : Subcontractantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 (cf.art.13 din Legea 279/2011) .1.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in disp.art.69 indice 1 din OUG 34/2006 , in original (formularul nr. 1.2) Cerinta nr. 1: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare /relevanta in raport cu obiectul procedurii.Prezentarea Certificatului constatator emis de ONRCin raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul contractuluicare urmeaza a fi atribuit trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul.?Informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere aofertelor.Nota :1.In etapa evaluarii ofertelor , autoritatea contractantava solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte pentru conformitate , documentul in original/copie legalizata.2.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea(autorizata si legalizata)acestora in limba romana, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul.?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 588.024, 00 lei., Cerinta nr. 2: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara asa cum este prevazuta la art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 186 alin (2) , (3)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2: Experienta similara : minim 1contract similar, a carui valoare sa fie de minim 147.000, 00 lei fara TVA., Cerinta nr. 3: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conf. cu prev.alin (1) ale art.190 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, ,Cerinta nr. 4: Informatii privind asocierea : Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 08:55