Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator pentru intretinere drumuri


Detaliu pentru invitatia numarul 336529
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Gilau
Numar invitatie: 336529/02.10.2012
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator pentru intretinere drumuri
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 09.10.2012 11:25)
Motive anulare:
Altele
Observatii: In urma solicitarilor de clarificari s-au constatat neconcordante in caietul de sarcini iar raspunsul la aceste solicitari ar fi dus la modificarea substantiala a caietului de sarcini.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GilauCod fiscal: 4485421, Adresa: str.Principala nr.723, Gilau, Telefon: 0264/371646, Fax: 0264/371646
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Principala nr.723, Gilau, Romania, cod postal: 407310, telefon: +40 264/371646, fax: +40 264371646/+40 264371709
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Principala nr.723, Gilau, Romania, cod postal: 407310, telefon: +40 264/371646, fax: +40 264371646/+40 264371709, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator pentru intretinere drumuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea unui buldoexcavator cu cupa multifunctionala pentru intretinere drumuri.
II.1.6) CPV: 43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 193.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va percepe o garantie de participare in cuantum de 5000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile (inclusiv ziua deschiderii ofertelor) si este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul grantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie la data incheierii contractului - subsecvent si semnarea acestuia de catreambele parti, dar nu mai tarziu de 15 zile, in oricare din formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau in functie de valoare de la art. 90 alin.(1) si (2).In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 5 % din pretul contractului, fara TVA.Societatile ofertante care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala.Garantiile de buna executie vor fi retinute/ restituite in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - -Completarea formularului 1 ? Declaratie privind eligibilitatea semnata de reprezentantul legal al operatorului economic (original).Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte cele solicitate maisusScrisoare sau acord de asociere preliminar(a)-in faza de contractare asocierea va fi legalizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - -Completarea formularului 2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (original).Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat saprezinte cele solicitate mai susCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte cele de mai susPersoanele juridice strainevor prezenta documente edificatoare prin care sa se dovedeasca dovada platii impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare--Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire, completat conform Formularului 1C. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Sfarlea Dumitru - primar, Okos Carol - viceprimar, Dorin Felician Mihut - secretar, Trif Claudiu Ilarion - consilier urbanism, Vele Cornelia - contabil sef, Dumitras Razvan - inspector urbanism Fodor Mihai-Petru - inspector achizitii, Balc Virgil - consilier, Brad Petru - consilier, Cadis Ioan - consilier, Harasztosi Pal - consilier, Hulpe Ruxandra - consilier, Iovanescu Cristinel - consilier, Moldovan Gabriel - consilier, Okos Carol - consilier, Petrisor Ioan - consilier, Ropan Ana - consilier, Rosianu Aurel - consilier, Sfarlea Dumitru Mihai - consilier, Topan Gelu Vasile - consilier, Vele Cristian Petru - consilier, Vidrean Liviu - consilier.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completarea formularului 3Informatii generale - Se va prezenta documentul ?Informatii generale despre ofertant? completat conform Formularului 5, in original.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conformOrdinului 314/2010. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului - original, copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte cele de mai susPersoane juridice straine - -Pentru persoanele juridice/fizice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate servicii de tipul celor supuse ofertarii. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat esteobligat sa prezinte cele de mai sus
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente;., Informatii privind cifra de afaceri, cifrele de afaceri pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, declaratie privind lista cu principalele furnizari de utilaje noi similare executate in ultimii 3 ani completata in original conform Formularului 6, Recomandari de la beneficiari conform Ordin 509/2011.Prezentarea unei recomandari pentru livrari de produse similare.Recomandarile din partea beneficiarilor trebuie sa contina date despre: numele beneficiarului; numele produselor livrate; modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv valoarea contractului finalizat (original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul)-copie dupa contract sau conform Ordin 509/2011 (se pot prezenta si parti relevante de pe contract)., Informatii privind subcontractantii/asociatii.Completare formular 7, daca exista subcontractantiIn cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, la incheierea contractului de achizitie cu ofertantul declarat castigator, acesta are obligatia de a prezenta contractele pe care le-a incheiat cu subcontractantii nominalizati in oferta, contracte ce vor fi in concordanta cu oferta. Acestea vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Informatii privind asociatii (formular G)- Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati, ca la depunerea ofertei comune sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: On-line de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer