Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitie buldoexcavator pentru serviciul public de gospodarie comunala?.


Detaliu pentru invitatia numarul 356685
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GRIVITA (PRIMARIA GRIVITA VASLUI)
Numar invitatie: 356685/23.12.2013
Denumire contract: ?Achizitie buldoexcavator pentru serviciul public de gospodarie comunala?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRIVITA (PRIMARIA GRIVITA VASLUI)Cod fiscal: 3394074, Adresa: COMUNA GRIVITA, SAT GRIVITA, JUDETUL VASLUI, Grivita, Telefon: 0235424744, Fax: 0235424677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GRIVITA, SAT GRIVITA, JUDETUL VASLUI, Grivita, Romania, cod postal: 737280, telefon: +40 235424744, fax: +40 235424677, persoana de contact: CRISTINA-ELENA ROGOJINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA GRIVITA, SAT GRIVITA, JUDETUL VASLUI, Grivita, Romania, cod postal: 737280
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitie buldoexcavator pentru serviciul public de gospodarie comunala?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare buldoexcavator conform Caietului de sarcini pentru proiectul ?Achizitie buldoexcavator pentru serviciul public de gospodarie comunala?. Valoarea estimata (fara TVA) este de 248.815 lei.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 248, 815 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantiei de participare in cuantum de 4.976 lei . Perioada de valabilitate: 90 zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata vizat de banca sau a unei file CEC in favoarea autoritatii contractante confirmata (certificata) de catre banca emitenta . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO02TREZ6575006XXX003326 deschis la Trezoreria Barlad, codul fiscal al Autoritatii Contractante, Comuna Grivita, este 3394074. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16. din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM.In cazul in care ofertantul depune contestatie , iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare suma prevazute in conformitate cu art. 278 indice 1 lit.a)din OUG34/2006. In cazul ofertelor depuse in valuta cursul leu/valuta va fi stabilit cu cinci zile lucratoare inainte de data limita de depunerii ofertelor, conform comunicatului emis de BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. Garantia de buna executie se poate constitui: 1. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract . Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate2. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala depusa in acest cont nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii) si daca este cazul si subcontractantul are obligatia declararii neincadrarii in aceste prevederi.Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Primar : Munteanu Alina-Iuliana, Viceprimar: Dabija Ioan, secretar: Vatafu Bogdan, contabil: Negici Silvia, responsabil achizitii publice: Ianu Mariana, Consilieri locali: Focsa Ioan Florin, Solca Toader, Topalea Gheorghe Catalin, Paiu Gabriela Luminita, Ilie Petru, Pavel Maricel, Visan Gheorghe, Popa Valentin, Horia Sorin-Marius, Iordache Viorel-Cornel, Ticiu Ioan, Silvestru Marian.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 7). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 8). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).6. Certificate de atestare.Persoanele juridice romane vor depune: - Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Vor depune certificatul de atestare fiscala si certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul oferte individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune documentele mai sus mentoinate sau echivalent in tara respectiva.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice romane vor depune: -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, iar informatiile cuprinse in acesta sa fie reale /actuale la data limita de depnere a ofertei.Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, pentru partea din contract pe care o va realiza.Toate documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 2 ? Bilanturi contabile (formularele 10 si 20) pentru anii 2010, 2011, 2012.Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, bilanturi contabile (formularele 10 si 20) aferente celor 3 ani (2010, 2011, 2012) incheiati, vizate si inregistrate de organele competente, sau ori ce alte documente echivalente , considerate a fi necesare de catre operatorul economic, Cerinta 1 - Valoarea cifrei medii globale de afaceri a operatorului economic pe ultimii 3 ani sa fie minim: 497.630 lei.(Se va completa formularul 3 -Informatii generale). Valorile vor fi exprimate inlei. Pentru cifrele de afaceri globale prezentate in alte monede decat leul si euro, echivalenta se va calcula la cursul leu/alta valuta comunicat de BNR pt. anii in cauza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Experienta similara : a furnizat in ultimii 3 ani produse similare in valoare/valoare cumulata de cel putin :248.815 lei. Valoarea solicitata pentru contractul/ contractele prezentate in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa fie valoarea efectiv furnizata in cadrul contractului. Se vor prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art.188 alin.1 lit.a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare.Se va completa formularul 10. Ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (certificat valabil ISO 9001 sau echivalent) care va fi valabil la la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer