Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator second hand


Detaliu pentru invitatia numarul 343429
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA RAUCESTI
Numar invitatie: 343429/04.03.2013
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator second hand
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RAUCESTICod fiscal: 2614236, Adresa: localitatea Raucesti, sat Raucesti, judetul Neamt, Raucesti, Telefon: 0233/788003, Fax: 0233/788003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Raucesti, sat Raucesti, judetul Neamt, Raucesti, Romania, cod postal: 617300, telefon: +40 233788003, fax: +40 233788003, persoana de contact: ANA SAVESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Raucesti, sat Raucesti, comuna Raucesti, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator second hand
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie buldoexcavator second hand
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 3.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Se poate constitui prin virament bancar in contul Comunei Raucesti (CUI 2614236) RO 25 TREZ 4935006XXX000082 deschis la Trezoreria Targu Neamt sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1din HG nr. 925/2006-Anexa 7.2.2.11 prevazuta in Sectiunea Formulare.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta i-a respins-o, Autoritatea contractanta va retine o suma de 1.800 lei pentru fiecare contestatie respinsa, conform art.278^1 din OUG 34/2006.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere - privind eligibilitatea ofertantului - ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular sectiunea Formulare;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular sectiunea Formulare;
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular sectiunea Formulare;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire)sunt: primar - Apostoae Ilie, viceprimar - Balajel Dumitru, secretar - Vieru Vasile, contabil - Cozma Maria, comp. Fin. Contabilitate - Savescu Ana, referent UAT - Sava Mihai, Consilieri locali: Balajel Dumitru, Bazu Nicolae, Celus Gheorghe, Craiu Ioan, Cristescu Gheorghe, Gorea Mihai, Nechita Danut, Obreja Toader, Popa Neculai, Predoaia Vasile, Tanasa Elena, Taraboanta Lazar, Trofin Dumitru, Vlad Constantin, Vrinceanu Domnica, Zavaliche Gheorghe.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract.Persoanele juridice/fizice straine: Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaDeclaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa si Formular de experienta similara pentru contractele prezentate in declaratie.Ofertantul va prezenta lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 (trei) ani in conformitate cu Formularul din sectiunea Formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer