Achizitie publica - Achizitie buldoexcavator si accesorii
Detaliu pentru invitatia numarul 340615
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340615/05.12.2012
Denumire contract: Achizitie buldoexcavator si accesorii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA MAXINENI, JUDETUL BRAILACod fiscal: 4721263, Adresa: SAT.CORBU-NOU, COMUNA MAXINENI, JUDETUL BRAILA, Corbu Nou, Telefon: 0239/695795, Fax: 0239/695776
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie buldoexcavator si accesorii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare buldoexcavator conform Caietului de SarciniProcedura aplicata Cerere de oferta On line - prin mijloace electronice ale sistemului electronic de achizitii publice (SEAP) in conformitate cu Hotararea nr. 1660 din 22 noiembrie 2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic doritor sa participe la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica trebuie sa fie inregistrat in SEAP si poate intra in posesia documentatiei de atribuire prin descarcare directa, nerestrictionata si deplina, prin mijloace electronice la adresa de internet www.e-licitatie.roOrice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari privind documentatia de atribuire.Pentru eventualele clarificari privind continutul documentatiei de atribuire, operatorul economic se va adresa in scris autoritatii contractante utilizand urmatoarele modalitati de comunicare si de transmitere a datelor prin posta sau fax la adresa mentionata in documentatieAutoritatea contractanta va raspunde, in mod clar, cat mai repede posibil, la toate solicitarile de clarificari, in masura in care sunt solicitate in timp util, inainte de data limita stabilita pentru depunerii ofertelorRaspunsul autoritatii contractante la solicitarile de clarificari, insotit de intrebarile aferente vor fi transmise numai prin mijloace electronice prin postarea acestora pe pagina aferenta procedurii in SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie.ro la sectiunea ?Documentatie si clarificari?Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate pe pagina aferenta procedurii in SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie.ro la
II.1.6) CPV: 43211000-5 - Buldozere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 3200 lei pentru perioada de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie in contul Comunei Maxineni RO15TREZ1515004XXX000129 deschis la Trezoreria Municipiului Br. CF 4721263. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor contestatie la procedura de atribuire, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006 completata si modificata c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; d) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de: 10% din valoarea contractului de achizitie publica fara TVA. Durata garantiei de buna executie a contractului este egala cu perioada dintre momentul semnarii contractului si momentul semnarii procesului verbal de receptie a produsului sau de instalare a acestuia daca este cazul, la care se adauga 15 zile. Garantia de buna executiese constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita ofertantului/candidatului neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 12A si 12 B.Se solicita tertului sustinator, neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011. Formular 12A si 12 B1.Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIncadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3.In conformitate cu dispozitiile Ordinului 170/2012 ANRMAP, ofertantul va intocmi o lista in care va nominaliza toate persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica dupa cum urmeaza: Stroia Costel-Primar; Cernat Ionel ? Viceprimar, Giugiuc Daniela Nicoletta ? Secretar al ComuneiBaciu Tudorita-Contabil; Birsan Nicoleta- Inspector Achizitii PublicePetrea Georgeta- Inspector Serviciul IT ; Barbu Fanel- ConsilierPostolache Ionul Daniel- Consilier; David Gheorghe-ConsilierStan Aurel-Consilier; Baluta Neculai- Consilier; Ruse Mihai-ConsilierCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular 2.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata. Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in noul cod CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/ sustinatori;n cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, pentru ultimii 3 ani Formular 4. Se solicita camedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie mai maresau egala cu 300.000 lei fara TVA, Capacitatea ec si financiara a ofertant poate fi sustinuta pentru indeplinireacontractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant si persoana respectiva. Acesta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiareinvocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1), d) conform art.19 din Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 12A si Formularul 12B-1)In cazul sustinerii capacitatii economico ? financiare ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului, incheiat in forma autentica. Formularul 10
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita, cerinta minima, prezentarea a maxim doua contracte defurnizare produse similare in valoare cumulata egala sau mai mare cu 150.000 lei fara TVA. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1euro=4, 2379 lei. Formularul 5. Prezentarea, in copie, ?conform cu originalul a maxim doua certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatiaeconomico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si peceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul vareprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare.In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza). In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a). Formularul 15 - Acordul de asociere, Capacitatea tehn si profesion a ofertant poate fi sustinuta pentru indeplinireaunui contract si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant si persoana respectiva Acesta are obligatia de a-sidovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice siprofesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1), d) conform art.19 din Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare. Formularul 12A Formularul 12B-1 Incazul sustinetii capacitatii tehnice si profesionale ofertantul va prezenta unangajament ferm al sustinatorului incheiat in forma autentica Formulare 11, 12, Informatiile privind sistemul de management al calitatii - ISO 9001 :2008/echivalent Certificat ISO 9001 :2008/ echivalent/ dovada auditului decertificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP -www.elicitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 11:14