Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR SI BULDOZER PE SENILE SECOND HAND


Detaliu pentru invitatia numarul 342727
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GROZESTI (PRIMARIA COMUNEI GROZESTI)
Numar invitatie: 342727/14.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR SI BULDOZER PE SENILE SECOND HAND
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GROZESTI (PRIMARIA COMUNEI GROZESTI)Cod fiscal: 7579784, Adresa: Grozesti, Grozesti, Telefon: 0252/373750, Fax: 0252/373750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Grozesti, comuna Grozesti, jud. Mehedinti, Grozesti, Romania, cod postal: 227354, telefon: +40 0252373750, fax: +40 0252373750, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte a Consiliului Local, Primaria Grozesti, sat Grozesti, comuna Grozesti, jud. Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR SI BULDOZER PE SENILE SECOND HAND
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in achizitionarea unui buldozer pe senile si a unui buldoexcavator second hand.
II.1.6) CPV: 43211000-5 - Buldozere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 845 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.300 lei (50% pentru ofertantii IMM).Ofertantii au posibilitatea de a constitui garantia de participare si in valuta. Echivalentul in valuta al garantiei de participare se va face la data aparitiei in SEAP a invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui in lei in urmatoarele forme: a) un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - original, conform formularului 9 prezentat in Capitolul III ? Formulare;b) ordin de plata in contul de garantii al autoritatii contractante ? in original cu confirmarea entitatii bancare care a efectuat transferul: RO11TREZ4645006XXX000192 DESCHIS LA TREZORERIA STREHAIA, COD FISCAL 7579784Ofertele care la deschidere nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006, iar in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant ca nefondata, se va retine o parte din garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 2781 din OUG 34/2006, retinandu-se o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Garantia de buna executie se va constitui prinurmatoarele : - instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform formularului 10din Capitolul III sau- retineri partiale din facturile de plata intr-un cont de garantii deschis de furnizor la Trezoreria StatuluiReturnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. 1din HG 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare ale OUG 34/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu-si indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea formularului 1 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Tert sustinatorii, in cazul in care exista, vor prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaPrezentarea formularului 2 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Tert sustinatorii, in cazul in care exista, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181, lit. a, c indice 1 si d, din OUG 34/2006.Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de Bugetul de Stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea de certificate de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de Bugetul Local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.In cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceste documente si va trebui sa indeplineasca conditia de a-si fi indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si cele locale.Cerinta nr. 3Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010Prezentarea formularului 3 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Prezentarea formularului 4 din Capitolul III ? FormularePrezenta declaratie se va completa atat de catre ofertanti, cat si de catre ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: COMAN GHEORGHE ? primar, EPURE ION ? viceprimar ? presedintele comisiei de licitatieMODA CONSTANTIN, PASARE PETRE, NEAMTU EUGENIA, CHIRITA GHEORGHE, STIRBU DOINA, POPESCU DUMITRA SILVIA, PALCU EUGEN, ANGHEL OCTAVIAN, RADOI NINA, COMAN ADRIAN ? consilieri locali, GHIORMA CAMELIA MIHAELA ? inspector, membru in comisia de licitate, CROITORU CARMEN ? inspector, membru in comisia de licitatie. Cerinta nr. 1Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de ONRC de pe langa instanta competenta. Certificatul constatator trebuie sa cuprinda informatii reale/actuale la data depunerii ofertelor, si se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCIn cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau in copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straine In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Informatii cu privire la cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele livrariin ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara: Ofertantii vor face dovada livrarii de produse similare in valoare de cel putin 282.000lei fara TVA la nivelul unei singure furnizari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 17:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer