Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR SI BULDOZER SECOND HAND


Detaliu pentru invitatia numarul 336807
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SACUIEU (PRIMARIA SACUIEU CLUJ)
Numar invitatie: 336807/05.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR SI BULDOZER SECOND HAND
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SACUIEU (PRIMARIA SACUIEU CLUJ)Cod fiscal: 5698118, Adresa: Com. Sacuieu nr 129, Sacuieu, Telefon: 0264 257672, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Sacuieu nr 129, Sacuieu, Romania, cod postal: 407495, telefon: +40 0264257672/0735168498, fax: +40 0371100240, persoana de contact: CUC GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Sacuieu nr 129, Sacuieu, jud. Cluj, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR SI BULDOZER SECOND HAND
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot. 1 ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR SECOND HANDLot. 2 ACHIZITIE BULDOZER SECOND HAND
II.1.6) CPV: 43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 ? 3220 Lei; Lot 2 ? 1610 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de particip. este de 90 zile de la data limita de depunere a oferetelor. Se va constitui prin virament in contul RO08TREZ22121360250XXXXX?Trez. Huedin, Beneficiar: Comuna Sacuieu, cod fiscal 5698118-se prezinta OP in copie sau sub forma unui instrum. de garant. emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari- Formular 3 in original.Garantia de particip. se va returna de autorit. contractanta conf. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006. Ofertantul pierde garantia de particip, atunci cand se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.87, alin.1.In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia se vor aplica prev.art.278¹ din OUG 34/2006 cu toate modif.ult. Ofertantii care doresc sa benefic. de preved. Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile tuturor operat. economici implicati? Formular 4.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.10)Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2) Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora);Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.11 )Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului localCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor PublicePentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul? iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3) Declaratie ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.9A)Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant.4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006?.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.11A)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Primar ? Cuc GheorgheViceprimar ? Cret Daniel VasileSecretar ? Potra IoanConsilier juridic ? Pascalau Iulia CristinaContabil? Pascalau EugeniaConsilieri: 1. Bentan Constantin2.Filip Cornel3.Moca Ovidiu Gheorghe4.Bentan Cristian Gheorghe5.Bentan Mariana6.Mereu Traian7.Pascalau Marin Dorin8.Potra Nicolae.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul? iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea unei declaratii pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure: inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CerintaInformatii generale privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.Modalitatea de indeplinire1. Formular12-Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Modalitatea de indeplinireFormular 14 ? Decl. privind lista princip. livrari de produse din ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Modalitatea de indeplinireFormularul 23 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si anexa aferenta acestuiaFormular 24 ? acord de subcontractareFormularul 11A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Cerinta nr. 3Informatii privind asociereaOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Modalitatea de indeplinireFormularul 7 ? Acordul de Asociere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mic pret se va acorda punctajul maxim = 80 punctePfinanciar = [pret minim / pret (n)] x 80pret (n) = pretul ofertei ?n
Termen de livrare
20
Descriere: Punctajul pentru termenul de livrare, exprimat in zile, se calculeaza astfel: a) pt cel mai redus termen de livrare se acorda 20 pct;b) pt alt termen de livrare decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Ptermen livrare = [termen livrare minim/termen livrare(n)] X 20; Termen livrare maxim acceptat este de 15 zile. Ofertele cu un termen de livrare mai mare de 15 zile vor fi considerate neconforme. Ofertele cu un termen de livrare mai mic de 2 zile, in formula de calcul de la punctul b) termenul minim ofertat se va considera 2 zile din termenul maxim estimat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer