Achizitie publica - ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR SI FREZA ZAPADA
Detaliu pentru invitatia numarul 356969
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356969/16.01.2014
Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR SI FREZA ZAPADA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REGHIU (CONSILIULLOCALREGHIU)Cod fiscal: 4350602, Adresa: COMUNA REGHIU, JUDETULVRANCEA, Reghiu, Telefon: +40 0237631010, Fax: +40 0237631010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA REGHIU, JUDETULVRANCEA, Reghiu, Romania, cod postal: 627285, telefon: +40 0237631010, fax: +40 0237631010, persoana de contact: CRISTEA HAGIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Reghiu, judetul Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR SI FREZA ZAPADA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR SI FREZA ZAPADA.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 383, 251 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constit o garantie pentru participare in cuantum de 6000 lei. Garantia de participare se constit in conform cu preveart.86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006.Garantia de particip poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii documentatiei de atribuire.Perioada de valabilit a garantiei pentru particip: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorDaca garantia se constit prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utilizaoricemodel agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevede art.86 alin.(2)?(4)din H.G. nr.925/2006Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO81TREZ6912145020401XXX al autoritatii contractante, deschis la TREZORERIA FOCSANI.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Note: - cuantumul garantiei de participare nu trebuie sa depaseasca 2% din valoarea estimata a contractului, dar nu mai putin decat sumele prevaz. la art.278 ind.1 alin. (1) din OUG nr.34/2006;Garan?ia de participare constituita printr-un instrument de garantare emis de o institu?ie bancara sau de o societate de asigurari se va depune pana la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006(Formular 1)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit.c) ind. 1 si lit d) din OUG nr.34/2006 (Formular2)Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalNota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (Formular 6)Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundereNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 (Formular 3)Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspunderePentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Primar : Macovei Raduta, Viceprimar: Hagiu Cristea, Contabil: Miron Nicusor, Secretar: Valisareanu Catalin GeorgelConsilieri locali: Mocanu Daniel, Tupa Nicuta, Marcu Dorina-Mirela, Hagiu Stefan, Vlaicu Toader, Pepine Lucica, Dumitrascu Ionel, Maftei Gheorghe, Calinoiu Toader, Zara Stoica, (In ceea ce priveste persoanele cu functie de decizie la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art.69^1 din OUG nr.34/2006, mentionati persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire) coroborat cu declaratia conform art.33 indice 1 din OUG 34/2006Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz) Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane1. Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine2. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerin?a nr.1Declara?ie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniCondi?ie de calificare: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani sa fie cel pu?in egala cu 383.251 lei (nu poate depa?i dublul valorii estimate a contractului ce urmeaza a fi atribuit/dublul valorii estimate a celui mai mare contract ce urmeaza a fi atribuit.Documente relevante: pentru anii 2011 si 2012 se vor prezenta bilanturi contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, iar pentru anul 2013 vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante.In cazul in care ofertantul/candidatul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind situa?ia economica ?i financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerin?ei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asocia?i.Nota : Persoana ce asigura sustinerea situa?iei economic ?i financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerin?a nr.1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca are experienta similaraCondi?ie de calificare : Ofertantul/candidatul a livrat produse similare in valoare cumulata de 383.251 lei (egala cu valoarea supusa licitatiei)Nivelul valoric impus livrarilor de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidatDeclaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidat.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitat, solicitate prin prezentarea listei principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani inso?ita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor fi insotite de informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidat. Angajamentul incheiat va fi prezentat in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila/cu mentiunea"conform cu originalul".In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerin?ei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asocia?i.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacita?ii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii, iar in cazul asocierii se va demonstra cele de mai sus pentru partea din contract pe care o realizeaza, potrivind ordinului 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara-P1- Punctaj pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 80 de puncte; pentru alt pret , punctajul se acorda astfel: Pn=(pret minim/pret n)x 80 puncte
Termen de livrare
10
Descriere: Termenul de livrare se exprima in zile calendaristice. Termenul de livrare nu poate fi mai mic de 5 zile si reprezinta pragul sun care oferta nu va fi punctata suplimentar, iar termenul maxim de livrare nu va fi mai mare de 30 de zile si reprezintapragul pestecare ofertava fi declarata neconforma, urmand ca punctajul sa fie acordat invers proprotional cu termenul acordat. Punctajul folosit pentru factorul de evaluare ?Termen de livrare? se acorda astfel: pentru cel mai scazut termen de livrare se acorda punctajul maximalocat factorului de evaluare, respectiv 10 puncte; pentru alt termen de livrare, punctajul se acorda astfel: P2n=(Termen minim/Termen n )x 10 puncte
Termen de garantie
10
Descriere: Descriere: termenul de garantie se exprima in luni calendaristice. Garantia produsului nu poate fi mai mica de 12 luni si reprezinta pragul sub careoferta va fi declarata neconforma, iar garantia maxima acordata nu va fi mai mare de 36 de luni si reprezinta pragul peste care oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional cu garantia oferita. Punctajul factorului de evaluare ?Termen de garantie? se acorda astfel: pentru cel mai mare termen de garantie acordat, fara limita de ore de functionare, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 puncte; pentru alt termen de garantie, punctajul se acorda astfel: P3n=(Termen n/Termen maxim)x10 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2014 11:46