Achizitie publica - Achizitie Buldoexcavator+accesorii
Detaliu pentru invitatia numarul 354043
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354043/24.09.2013
Denumire contract: Achizitie Buldoexcavator+accesorii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL UNGHENI (PRIMARIA ORASULUI UNGHENI MURES)Cod fiscal: 4323322, Adresa: strada PRINCIPALA nr.357, Ungheni, Telefon: +40 265328112, Fax: +40 265328212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun pe SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Buldoexcavator+accesorii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de Buldoexcavator impreuna cu accesorii
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 864 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 3548.64 lei. GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind tribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de oncesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia poate fi consituita si prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor care va fi precizata in invitatia de participare); GP poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO93TREZ4765006xxx004859 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Mures.Mod de prezentare: dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si pe SEAP.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. IMM pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004. Note: in cazul in care vor fi incidente conform prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006, ofertantului i se va retine o suma din garantia de participare calculata potrivit art. 278 indice 1, alin. 1, lit. b din OUG nr. 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta. - Se va completa si prezenta in original formularul. Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acest certificat (fiecare membru al asociatiei).2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea onflictului de interese) din O.U.G nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Se va completa si prezenta in original formularul.Persoanelecu functie de decizie in cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie: Prodan Victor-primar; Lit Alexandru-viceorimar; Covrig Daniela-secretar; Huza Maria- sef serv. financiar-contabil; Patran Aurelian-administrator public; Platon Mihail- sef sdministrate publica; Valean Vasile- Sef serviciu canalizare; Coros Ioan-inspector; Ola Liliana-consilier asistent; Laurentiu Mihai-consilier asistent; Radu Anca cosilier personal al primarului. Atentie: In cazul in care exista asociati/ subcontractanti/terti sustinatori, fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original, insotita de tabelul semnat si stampilat pe fiecare pagina.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Se va completa si prezenta in original formularul. Atentie: In azul in care exista asociati/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Se va completa si prezenta in original formularul. Atentie: In cazul in care exista asociati, fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta in original formularul.In cazul sustinerii ofertei de catre tert, acesta are obligatia neincadrarii in prevedrile lit. a, c^1 si d ale art. 181 sin OUG 34/2006.5. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;Certificat de testare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local. - Din certificatele de atestare fiscala trebuie sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Din certificatele de atestare fiscala sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta se consideraindeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceste certificate(fiecare membru al asociatiei). 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial. Informatiile cuprinsa in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. - Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de ransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta. Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil anual, la data de 31 Decembrie, pe ultimul an fiscal (2012), Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani fiscali (2010, 2011, 2012) ? minim 354864 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ?a cel putin 1(unu)contract maxim 3(trei)contracte prin care sa se confirme furnizarea de produse a caror valoare CUMULATA sa fie de cel putin 354.864 lei fara TVA. Livrarile de produse similare cuprinse in formular se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau ontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Documentele sunt valabile in copie lizibila, semnate si stampilate de catre ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se solicita Certificat ISO 9001/2008. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui ? ?: avand in vedere Art.193/OUG34/2006 conf. caruia ?in cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta oricealte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitati? In acest sens, se poate prezenta orice document in care se precizeaza ca auditul de certificare, in cazul unui operatoreconomic, a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa, poate constitui dovada asigurariiunui nivel corespunzator al calitatii?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 12:32