Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie buldozer nou


Detaliu pentru invitatia numarul 313363
Autoritate contractanta
COMUNA MOLDOVITA (PRIMARIA COMUNEI MOLDOVITA SUCEAVA)
Cod de identificare fiscala: 4326671
Adresa: COMUNA MOLDOVITA, JUDETUL SUCEAVA, Moldovita
Telefon: 0230/336.190
Fax: 0230/336.190
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie buldozer nou
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 43211000-5 - Buldozere (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie utilaj pentru dotarea serviciului de deszapezire, intretinere a drumurilor comunale si de regularizare a albiilor raurilor din Comuna Moldovita, judetul Suceava in cadrul proiectului finantat prin F.E.A.D.R. M322 ? ?Modernizarea infrastructurii de baza in Comuna Moldovita, judetul Suceava? - Achizitie buldozer
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 05.09.2011 16:35
Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Moldovita, sat Moldovita, comuna Moldovita, str. Principala nr. 421, cp 727358, judetul Suceava, tel/fax 0230-336190.
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Moldovita, sat Moldovita, comuna Moldovita, str. Principala nr. 421, cp 727358, judetul Suceava, tel/fax 0230-336190.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 387, 027 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, Certif de atest fiscal, Decl calit de particip la proced, Decl neincadr. in artart. 69(1) din OUG 34/2006, Certif ORC, Fisa de inf gen, bilant 31.12.2010, 31.12.2009, cifra medie anuala de afaceri pt ultimii 3 animin 770.000 lei, lista princip livrari de produse în ultimii 3 ani, cerinta obligatorie: minim un contr de furnizare produse similare cu val min 380.000 lei. Certificat de conformitate a produsului emis de org. abilitate.
Gratuit, din SEAP. Garantia de participare le licitatie este de 7.740 lei. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic - Perioada de garantie acordata utilajului
30
Descriere: 1. pentru cea mai mare perioada de garantie acordata utilajului se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte;2. pentru alta perioada de garantie acordata utilajului, punctajul se acorda astfel: PTG n= (TGn/ TGmax ) x 30 puncte
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer