Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie cadouri sarbatori Pascale


Detaliu pentru invitatia numarul 321951
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL ROVINARI
Numar invitatie: 321951/14.03.2012
Denumire contract: Achizitie cadouri sarbatori Pascale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ROVINARICod fiscal: 5057520, Adresa: STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari, Telefon: +40 253371095, Fax: +40 0253371004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253371095, fax: +40 0253371004, persoana de contact: MARIUS MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte - Primaria orasului Rovinari, Rovinari, str.Florilor, nr.2, jud. Gorj, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253371095, fax: +40 253371004, persoana de contact: Iosu Cosmin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie cadouri sarbatori Pascale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele vor fi livrate la Cantina de Ajutor Social in conformitate cu specificatiile Caietului de Sarcini.
II.1.6) CPV: 15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 806.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 4500 lei.Modul de constituire al garantiei? scrisoare de garantie bancara prezentata in original;? ordin de plata confirmat de banca emitenta;? sume in numerar depuse la casieria unitatii;? orice alt instrument de garantare.Contul in care se poate depune garantia de participare este RO60TREZ3405006XXX000402 deschis la trezoreria Rovinari.Dovada constituiri garantiei de participare se va prezenta cel tarziu la deschiderea ofertelor si nu se introduce in plic.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care, in urma unei contestatii depuse de ofertant, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine ofertantului din garantia de participare suma de 2258, 06 lei, conform art.2781, alin.(1) din OUG nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea ? formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? formular BCertificat oferta independenta ? formular GDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 ? formular HPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Dorin Filip - Primar2. Chivu Laurentiu ? Viceprimar3. Neamtu Florin - Secretar4. Podaru Constantin ? Administrator Public5. Ungureanu Ion ? Sef Birou Contabilitate6. Iosu Cosmin ? Sef Birou Achizitii Publice Finantari Externe Administrativ Registratura7. Cinca Daniel ? Sef Serviciul Public de Asistenta SocialaCertificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) Persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie minim 450.000lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani un contract de furnizare produse alimentare cu o valoare de minim 220.000 lei Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001/2001 in domeniul activitatii de comert cu ridicatasi cu amanuntul a produselor alimentare si nealimentare si transporturi rutiere de produse alimentare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer