Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie calculatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 351311
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI GALATI
Numar invitatie: 351311/29.07.2013
Denumire contract: achizitie calculatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI GALATICod fiscal: 3126373, Adresa: Str. Portului, nr. 57 Bis, Galati, Galati, Telefon: 0236460170, 0236460694, Fax: 0236319396
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP la adresa: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie calculatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie 50 buc. calculatoare
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei 3600 lei. Valabilitate garantie de participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original la sediul autoritatii contractante;virament bancar in cont ISJ Galati: RO24TREZ3065005XXX000201 Trezoreria Galati sau depunere numerar la casieria ISJ.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.87 din HG nr.925/2006 modificata si completataInstrumentul de garantare emis va contine si acceptulbancii emitente/ societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, asa cum este stabilita prin art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: ?In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiei Bucuresti, iar aceasta a respins contestatia ca nefondata, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante cont ISJ Galati: RO24TREZ3065005XXX000201 Trezoreria Galati suma de 1810lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?.IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare in conformitate cu art. 16 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantul va depune Formularul 3B - Declaratie privind incadrarea in categoria IMM.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi declarate inacceptabile conform prevederilor art. 36 alin (1) lit. a) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si vor fi respinse. Pentru conversia valorii aferente garantiei de participare se va lua ca data de referinta 31.07.2013 la cursul BNR.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere in contul ISJ Galati.IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006 Completare formular Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A 2.Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 Completare formular "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006? - Formular 12BPrezentare: -certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioare lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioara lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 12B si certificate constatatoare privind obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa plata obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii de depunere a ofertelor.Documentele vor fi insotite de traducerea legalizata.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.3.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 (evitarea conflictului de interese)Completare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 - Formularul 12CPersoanele cu functie de decizie in cadrul procedurii de atribuire, sunt: -Laura Marin;Diamanta Lumunita Bulai, Chita Moisii, Sava Janeta, Costica Costoi, Istrate CatrinaIn cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati si/sau sustinatori, fiecare dintre acestia va completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006- Formularul 12C. 4.Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular 12D- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta5.Declararea calitatii de participant la procedura Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12E Declaratie privind calitatea de participant la procedura Capacitatea legala de a presta activitatile care fac obiectul contractului Modalitatea de indeplinireCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului, ce include activitati ce fac obiectul contractului.De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului.Certificatul va fi, prezentat sub una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.Pentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabile la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala ?i obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de minm 300.000 lei.Se va prezenta "Fisa de informatii generale"-Formular 2B, Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, sau alte documente edificatoare privind situtia economica si financiara.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: Curs mediu anual lei/euro: -2010:4, 2099;
-2011:4, 2379.-2012:4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Se vor completa Formularele 2C si 2C1 ? principalele produse similare furnizate in ultimii 3 ani si Formular 2D- Experienta similara.Furnizarea de produse similare, in ultimii 3 ani, in valoare de minim 150.000lei fara TVA. Nivelul valoric va fi indeplinit prin prezentarea cel putin a unui document/ contract sau a maxim doua documente/ contracte similare a caror valoare insumata sa fie de 150.000 lei.SE vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare Valorile vor fi exprimate in LEI folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi: Curs mediu anual lei/euro: -2010:4, 2099;
-2011:4, 2379.-2012:4.4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2013 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer