Achizitie publica - Achizitie calculatoare, monitoare si imprimanta Braille pe loturi
Detaliu pentru invitatia numarul 355679
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355679/13.11.2013
Denumire contract: Achizitie calculatoare, monitoare si imprimanta Braille pe loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBiblioteca Nationala a RomanieiCod fiscal: 6312079, Adresa: str. Ion Ghica nr.4, Bucuresti, Telefon: +40 213136205, Fax: +40 213123381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie calculatoare, monitoare si imprimanta Braille pe loturi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie calculatoare, monitoare si imprimanta Braille pe loturi
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 716 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1% din valoarea estimata a contractului conform art. 43, alin.2, lit.a, din OUG 34/2006, respectiv: lot 1 ? 402, 50 lei, lot 2 ? 111, 29 lei, lot 3 ? 173, 39 lei. Garantia de participare se constituie conform HG 925/2006, art. 86, alin. 1: - prin virament bancar cu OP in contul autoritatii contractante RO 42 TREZ 7035009 XXX 014057, deschis la Trezoreria sector 3, sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formularului 8.Cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este cel din data de 01.11.2013 al BNR.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform art.86, alin. 4, lit c, din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile legii nr. 346/2004, referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM.In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004- Formular 10.Dovada garantiei de participare se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica de emitent sau se va depune la sediul A.C. in original - pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic - formular nr.1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - formular nr. 11- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 - formular nr. 9- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 - formular nr. 12Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie: Elena Tirziman - Director General;Dorel Aanicai - Sef Birou Achizitii Publice;Gabriel Nicolae Ene - Serviciul Financiar Contabilitate;Luminita Roxana Gruia- Sef Serviciu TIC;Tabita Chirita ? Sef Serviciu Cercetare Dezvoltare;Marcel Enus ? Director Economic;Ioana Baciu ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate;Ioan Dorin Botezatu ? Consilier Juridic.Se vor depune: - Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre Directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.Cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv bugetul local trebuie sa prezinte situatia astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta in copie, semnata de catre reprezentantul ofertantului, stampilate purtand mentiunea "conform cu originalul."In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. 4, din HG 925/2006. Cerinte obligatorii: Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifra de afaceri, prevazuta la art. 185, alin. 1, lit. c din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 15:15