Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE CALCULATOARE SI IMPRIMANTE


Detaliu pentru invitatia numarul 121470
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Cod de identificare fiscala: 4448067
Adresa: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Targu Jiu
Telefon: 0253237804
Fax: 0253237804
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIE CALCULATOARE SI IMPRIMANTE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30231000-7 - Computere si imprimante (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: 1.Copiator A3-A4 - 1 bucata.2.Calculatoare desktop (unitate centrala + monitor 17" CRT) - 64 buc.3.Monitor LCD 17" - 1 buc4.Imprimanta laser color A4 - 1 buc.5.Sisteme de operare Windows XP Professional - 64 buc6.Program antivirus - 65 buc7.Unitate server - 1 buc8.Imprimanta laser monocrom A4 - 25 buc9.Imprimanta deskjet A3 - 1 buc10.Licenta Microsoft Office 2003 - 65 buc11.Licenta Windows Server 2003 Standard 5 clienti + licenta acces server 30 clienti - 1 buc12.Imprimanta laser A3 - 1 buc
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 06.03.2008 21:02
Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Judetean de Urgenta Tg-Jiu, str.Progresului, nr.18, jud.Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Tg-Jiu, str.Progresului, nr.18, jud.Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie de eligibilitate.2.Certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor inclusiv cele locale.3.Copie dupa certificatul de inregistrare la Registrul Comertului.4.Prezentare generala.5.Certificat de calitate ISO sau echivalent al producatorului.6.Autorizatie de service.7.Experienta similara si recomandari.8.Garantie 3 ani la sediul beneficiarului.9.In perioada de garantie se vor asigura piesele de schimb.10.Ofertantul cistigator va efectua service-ul, verificarile si reparatiile gratuit in perioada de garantie.11.Instalare, configurare, instruire exploatare la sediul beneficiarului.12.Autorizatie de livrare de la producator sau de la reprezentantul legal al acestuia in Romania.13.Unitatea centrala, monitorul, tastatura si mouse-ul sa fie un brand name international si sa fie produse de acelasi producator.14.Copie dupa bilantul contabil la 30.06.2007 vizat si inregistrat la organele competente.
Documentatia de atribuire este atasata sub forma de fisier.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Datorita insuficientelor specificatii tehnice prezentate in Documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei, autoritatea contractanta este in imposibilitatea alegerii unui cistigator, urmind ca procedura sa se reia imediat prin cerere de oferte off-line si eliminarea problemelor constatate.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer