Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie calculatoare si severe in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale - DIBIOCLIM?


Detaliu pentru invitatia numarul 332793
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Numar invitatie: 332793/31.07.2012
Denumire contract: Achizitie calculatoare si severe in cadrul proiectului?Dezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale - DIBIOCLIM?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTICod fiscal: 4183326, Adresa: Splaiul Independentei 296, Bucuresti, Telefon: 0212239072, Fax: 0212219071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Institutul de Biolgie, Splaiul Independentei 296, Bucuresti, sector 6, Cladirea Vivariu, Secretariat, Romania, cod postal: 060031, telefon: +40 0212219202, fax: +40 0212219071, persoana de contact: Maricica Roata
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul de Biolgie, Splaiul Independentei 296, Bucuresti, sector 6, Cladirea Vivariu, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie calculatoare si severe in cadrul proiectului?Dezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale - DIBIOCLIM?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie calculatoare si severe in cadrul proiectului?Dezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale - DIBIOCLIM?
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare trebuie sa fie exprimata in suma fixa, respectiv 6.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei precizate, respectiv minim 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: instrumente de garantie sau virament in Cont: RO79TREZ7065005XXX000116, Trezoreria sector 6, cod fiscal 4183326. Garantia de participare se depune conform H.G. 925/2006, cel mai tarziu la data, ora si minutul deschiderii ofertelor. Pentru I.M.M.?urilor 50% din cuantumul garantiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; c) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei d) Ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui conform art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 privindatribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 3In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular4.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante cu care ofertantul nu trebuie sa aiba legaturi in intelesul art. 691 din OUG nr. 34/2006, sunt: - Acad. Octavian Popescu, reprezentantul legal al Institutului de Biologie Bucuresti- Contabil Sef Mihaela Petre- Membrii comisiei de evaluare, numiti prin decizie a directorului: Dr. Madalin Enache, Ec. Mihaela Petre, Maricica Ciocanaru.Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 11Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 2, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta - fotocopie certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata, din care sa rezulte: - Obiectul de activitate - categoria de lucrari care fac obiectul procedurii de achizitie publica- Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului.Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) aulivrat produsesimilare., Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au minim 2 tehnicieni certificati de catre producatorul echipamentului (personalul de specialitate, parte comerciala si asistenta tehnica, service, training etc.) pentru executia contractului, pregatirea cadrelor de conducere, Ofertantii trebuie sa prezinte Certificatele de conformitate pentru produse.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer