Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie calculatoare (unitate centrala si monitor), sisteme de operare, pachete de tip office, licente antivirus, videoproiector, flipchart, scaune


Detaliu pentru invitatia numarul 336547
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Romanesti (Primaria Romanesti)
Numar invitatie: 336547/02.10.2012
Denumire contract: Achizitie calculatoare (unitate centrala si monitor), sisteme de operare, pachete de tip office, licente antivirus, videoproiector, flipchart, scaune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Romanesti (Primaria Romanesti)Cod fiscal: 4541025, Adresa: Romanesti, Iasi, Telefon: 0232323800, Fax: 0232323800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Romanesti, Iasi, Romania, cod postal: 707415, telefon: +40 232323800, fax: +40 232323800, persoana de contact: Petronela Birsan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Romanesti, Iasi, - La sediul primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie calculatoare (unitate centrala si monitor), sisteme de operare, pachete de tip office, licente antivirus, videoproiector, flipchart, scaune
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie calculatoare (unitate centrala si monitor), sisteme de operare, pachete de tip office, licente antivirus, videoproiector, flipchart, scaune
II.1.6) CPV: 30141200-1 - Calculatoare de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va prezentata in original si se va constitui conform art.86 alin 1 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare: Lot 1:1170 Lei; Lot 2:170 Lei. Garantia de participare se poate constitui prin: a) scrisoare de garantie bancara, se prezinta in original, emisa de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari din strainatate cu filiala in Romania, in favoarea autoritatii contractante;b) ordin de plata, cu viza de confirmare a bancii emitente, in contul autoritatii contractante nr. RO81TREZ4085006XXX000270 deschis la Trezoreria Targu Frumos;c) in numerar, la casieria autoritatii contractante.- garantia de participare se restituie dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta au fost desemnata castigatoare, in urma unei solicitari scrise, adresata autoritatii contractante, in care se va mentiona contul si banca unde se va vira aceasta suma, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2009 - actualizata.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu Art. 87. din HG 925/2006 actualizata. In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului pentru Lot 1 suma de 585 Lei, iar pentru Lot 2 suma de 85 lei in conformitate cu Art. 278^1 OUG 34/2006, alin (1).b) cu modificarile si completarile ulterioare.Neprezentarea dovezii privind garantia de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - cerinta pentru ambele loturi. Ofertantul va completa Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 01. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - cerinta pentru ambele loturi - Ofertantul va completa Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 02.Ofertantul va prezenta: cerinta pentru ambele loturi- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011)- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).Nota bene: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica. Declaratie privind calitatea de participant - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - cerinta pentru ambele loturi. Ofertantul va completa Declaratia privind calitatea de participant ? Formular nr. 05. Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute de art. 69^1dinO.U.G. 34 din 2006 - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - cerinta pentru ambele loturi. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 04. Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar, Ciobanu Adrian, Viceprimar, Zaharia Cristinel Ionel, Secretara, Birsan Petronela, Contabila, Zait Maria; Consilier, Anton Mihai; Consilier, Barzu Stefan; Consilier, Munteanu Maricica; Consilier, Irimia Dumitru; Consilier, Gagea Ionel; Consilier, Stegariu Ioan; Consilier, Tanase Dumitru; Consilier, Ciolan Mihai; Consilier, Ciolan Neculai; Consilier, Pricop Neculai. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - cerinta pentru ambele loturi.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Regelementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Formular 03. Persoane juridice / fizice romane - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? cerinta pentru ambele loturi. Certificat constatator emis de ONRC trebuie emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trimiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straine - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - cerinta pentru ambele loturi. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. cerinta pentru ambele loturi.Ofertantul va prezenta Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare, in original. Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro.Cerinte minime pentru Lotul 1: Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 117.000 lei fara TVA. Curs mediu anual euro raportat la BNR: 2009 ? 1 euro = 4, 2373 lei; 2010 ? 1 euro = 4, 1285 lei; 2011 ? 1 euro = 4, 3197 lei.Cerinte minime pentru Lotul 2: Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 17.000 lei fara TVA. Curs mediu anual euro raportat la BNR: 2009 ? 1 euro = 4, 2373 lei; 2010 ? 1 euro = 4, 1285 lei; 2011 ? 1 euro = 4, 3197 lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM., Bilanturi contabile - Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 sau ultimele bilanturi contabile in situatia in care anul financiar nu se incheie la 31 decembrie, vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, in copie certificata ?Conform cu originalul.?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta O lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani - cerinta pentru ambele loturi., Cerinte minime pentru Lotul 1: Ofertantii trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 3 ani a unul sau maxim 4 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 58.500 lei fara TVA din care sa reiasa faptul ca ofertantul are experienta in furnizarea de produse similare. Cerinte minime pentru Lotul 2: Ofertantii trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 3 ani a unul sau maxim 4 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 8.500 lei fara TVA din care sa reiasa faptul ca ofertantul are experienta in furnizarea de produse similare., Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si procesul verbal de receptie a produselor in copie certificata cu originalul. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic., Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului - cerinta pentru ambele loturi, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat - cerinta pentru ambele loturi, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze - cerinta pentru ambele loturi. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propus, precum si acordul acestora, in original. Daca ofertantul nu are subcontractanti va scrie pe Formularul nr. 10 mentiunea ?NU ESTE CAZUL?. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnico-financiare initiale., Informatii privind asocierea - cerinta pentru ambele loturi.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, va legaliza asocierea iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit si se obliga sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 45 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Ppret = (Pretul minim/Pretul Ofertei ) X 45
Termenul de livrare a produselor
55
Descriere: Termenul de livrare a produselor ? a) pentru termenul de livrare a produselorcel mai mic se acorda 55 puncte; b) pentru untermen de livrare a produselor mai mare decat cel prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: Ptermen= (termen minim/termenul Ofertei ) X 55.Termenul de livrare a produselor nu poate depasi 10 zile; orice oferta care depaseste acest termen va fi declarata neconforma. Termenul minim de livrare a produselor este de 5 zile; orice oferta care este sub acest termen nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul aferent acestui factor sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP atasat prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer