Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie camion basculant


Detaliu pentru invitatia numarul 340625
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA JIANA
Numar invitatie: 340625/05.12.2012
Denumire contract: Achizitie camion basculant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JIANACod fiscal: 4426417, Adresa: strada Principala, Jiana, Telefon: 0252 / 358845, Fax: 0252 / 358845
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, Jiana, Romania, cod postal: 227305, telefon: +40 0252358845, fax: +40 0252358845, persoana de contact: STEFAN CRISTIAN SPATARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Jiana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie camion basculant
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona un camion basculant care va fi utilizat pentru intretinere rurala: transport balastru /nisip, pentru intretinere drumuri comunale si satesti , pentru intretinere tenuri de joaca, transport crengi/lemne.transport materiale , transport ingrasaminte chimice pentru fertilizat izlazurile comunale, etc..
II.1.6) CPV: 34134200-7 - Camioane basculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in suma de 1610 lei sau echivalent in EURO la cursul BNR de la data depunerii ofertelor si oricand incepand cu data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a G.P. va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. G.P. se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asig.G.P. se poate constitui prin OP in contul achizitorului RO16TREZ4655004XXX000043, CU CONDITIA CONFIRMARII ACESTORA DE CATRE BANCA PANA LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR . IN CAZUL IN CARE OP. EC. DEPUNE CONTESTATIE LA CNSC SI ESTE RESPINSA A.C. VA RETINE CONTESTATORULUI DIN G.P. suma stabilita prin art.278^1 din OUG 34 / 2006 actualizata in cuantum de 1610lei.G.P. se poate constitui si numerar la casieria Primariei Comunei Jiana .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare-declaratie privind eligibilitatea ( neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006. In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.Completarea Formularului 5 din sectiunea Formulare-declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului locale la autoritatile locale unde ofertantul are sediul social al firmei din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( fara sedii secundare/puncte de lucru);
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat eliberat de ?Agentia de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( fara sedii secundare/puncte de lucru).In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte aceste documente.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, precum si a obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale.3- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Completarea Formularului 6 din sectiunea Formulare ?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. A, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In acest sens se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere-Formularul 7.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Jiana sunt: STANCIOIU STELIAN? primarROGOVEANU NICOLAE- ContabilGuran Constantin - secretarSpatariu Stefan -referentConsilieri : Armeanu MariusAldea Gr. Ulise;Dracea D. Misu;Guran Gh. Cornelica;Guran Gh. Violeta Ramona;Hornoiu N Alexandru;Mari N. Aurel;Raducan I Stefan;Roates V. Ion;Rochian N. Virgil;Stoica D. Stelian;Taerel St. Leon;Tiutiuc St. Dumitru; Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Certificatul eliberat cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca : a) Ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii;b) Ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.Certificatul va fi prezentat in original sau in colie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor autoritateacontractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de aprezenta pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte documentele de la cerintele 1 si 2.Atentie! Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea Contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventie sau , dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- Solicitat pentru persoanele juridice/fizice strainedocumentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraFormularul 8- Fisa de informatii generale cu declaratie privind cifra medie deafacere globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimi 3 ani Cifra mediede afaceri globala din cel mult ultimi 3 ani, sa fie cel putin egala cu 320.000lei.Se va completa Formularul 8In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici simijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681 / 29 iulie 2004, cu modificarile sicompletarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerinteiprivind cifra minima de afaceriLiderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigureaceasta cifra medie de afaceri.Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferentfiecarui an in parte., Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani fiscali, vor fi vizate si inregistrate de organele competente cu anexale: Contul de profit si pierderi si Date informative; Acesta poate dovedi indeplinireanivelului impus a CA. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente.Ofertanti nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicitaofertantilor- persoane fizice si juridice romane si straineprezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. In cazul unei asocieri , fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari in ultimii 3 aniSe solicita prezentarea: Formularului 9 ce va contine valori, perioada de prestare, beneficiar indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- ?Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani?.Nota: Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune o oferta comuna , fara a fi obligate sa isi prezinteasocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestea isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru oriceconsecinte ale viitorului contract de achizitie publica. Ofertantul , in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, la deschiderea ofertei va prezentaFormularul nr. 10-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, precum si Acordul de asociere in vederea participarii la procedura de atrib, Certificat de calitatePentru produsul ce face obiectul achizitiei se va prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante; Informatii privind standardele de asigurare a calitatii. Prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul de activitate al contractului ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se descarca din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer