Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburant - motorina standard Euro 5 - in cadrul programului de masuri si actiuni pentru prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe drumurile judetene din judetul Ilfov pe perioada timpului nefavorabil specific iernii 2012 ÷ 2013?, a


Detaliu pentru invitatia numarul 339636
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEAN
Numar invitatie: 339636/19.11.2012
Denumire contract: Achizitie carburant - motorina standard Euro 5 - in cadrul programului de masuri si actiuni pentru prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe drumurile judetene din judetul Ilfov pe perioada timpului nefavorabil specific iernii 2012 ÷ 2013?, aferent sarcinilor ce revin Serviciului Public de Intretinere Drumuri Judetene, din cadrul Consiliului Judetean Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEANCod fiscal: 4192545, Adresa: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 2127534/2125693, Fax: +40 2127534/2125699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010446, telefon: +40 2127534/2125693, fax: +40 2127534/2125699, persoana de contact: Gabriel-Constantin Nastase
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Ilfov-Consiliul Judetean, str.Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti-Directia Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburant - motorina standard Euro 5 - in cadrul programului de masuri si actiuni pentru prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe drumurile judetene din judetul Ilfov pe perioada timpului nefavorabil specific iernii 2012 ÷ 2013?, aferent sarcinilor ce revin Serviciului Public de Intretinere Drumuri Judetene, din cadrul Consiliului Judetean Ilfov
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie carburant - motorina standard Euro 5 - in cadrul programului de masuri si actiuni pentru prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe drumurile judetene din judetul Ilfov pe perioada timpului nefavorabil specific iernii 2012 ÷ 2013?, aferent sarcinilor ce revin Serviciului Public de Intretinere Drumuri Judetene, din cadrul Consiliului Judetean Ilfov
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 689.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: - 4.000 leiA se vedea nota de mai jos.Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 2.006, 89 leia) Perioada de valabilitate a garantiei de participareeste cel putin egalacu perioada de valabilitate a ofertei.b) Forma de constituire a garantiei de participare: se constituie confom art. 86, alin (1) din H.G. 925/20061. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contulRO58TREZ4215006XXX000266deschis la Trezoreria Judetului Ilfov cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita dedepunere aofertelor.Garantia de participare se restituieconform art.88 din H.G. nr.925/2006.Nota: Incazulconstituiriigarantieide participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 17 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, completata in conformitate cu formularul anexat.Incadrarea in situatia prevazutala art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
- Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.Gnr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, formular anexat.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante)-Formular nr. 3-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Marian PETRACHE-Presedinte-Consiliul Judetean Ilfov;Cristina MANICEA-Vicepresedinte ? Consiliul Judetean Ilfov;Mihai BARBU- Vicepresedinte ? Consiliul Judetean Ilfov;Persoanele care semneaza documente emisein legatura cu sau pentruprocedura de atribuire: Monica TRANDAFIR-Secretar al Judetului-Consiliul Judetean Ilfov;IonelFlorin NAE ?Director Executiv - Directia Juridica si Administratie- Consiliul Judetean Ilfov;Irina SULIMAN-Sef Serviciu- Serviciul Juridic- Contencios, Avizare Legalitate Acte- Consiliul Judetean Ilfov;Adela Steliana RALEA-Consilier juridic- Serviciul Juridic- Contencios, Avizare Legalitate Acte- Consiliul Judetean Ilfov;Bogdan COSTEA-Director Executiv-Directia Economica-Consiliul Judetean Ilfov;Marilena PADURE- Sef Birou-Biroul Buget, Venituri si Cheltuieli ?Consiliul Judetean Ilfov;Melania RUSNAC- Sef Serviciu Contabilitate Salarizare - Consiliul Judetean Ilfov;Gabriel Constantin NASTASE- Directorexecutiv-Directia Investitii- Consiliul Judetean Ilfov;Constantin CALINOIU-Sef Serviciu-Serviciul Lucrari Publice si Achizitii-Consiliul Judetean Ilfov;Gabriela ALDEA - Sef Serviciul pregatire, implementare proiecte-Directia Absortie Fonduri Interne si InternationaleCatalin Ovidiu Cristian PISTOL - Director Executiv- Directia Absorbtie Fonduri Interne si Internationale -Consiliul Judetean IlfovPersoane care aproba bugetul- Lista consilierilor judeteni: Bolintineanu GHEORGHE ?Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Marin BRANZOI- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Stefan BURLACU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Florin CristianDRAGAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Petra DUMITRACHE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ana-Maria DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Catalin DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionel DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Vasile DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Lucian ENACHE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Sebastian Daniel GEANTA ? Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionut Ciprian GROSU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Marius Grigoras IANCU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Alexandra MARGARIT- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Constantin NITA- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Mihai Sandu NITA- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Cornel Constantin OFI?ERU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Florin PANTAZI- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Nicolae PAUN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Tanase PETRE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Cristache RADULESCU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Stefan RADULESCU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Gheorghe ROMAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Andrei SCUTELNICU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionel- Robert STEFAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
-Formularul nr. 4 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiilede plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul privindimpozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, celeiin care se depun ofertele (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, tinand cont de prevederile art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele A.N.R.M.A.P. Certificat constatator- obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depuneri ofertei) original sau copie legalizata, copie cu men?iunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul de activitate principal sau secundar corespunde domeniului din care face parte obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat: - 301.033, 59 leiSe vor prezenta: - Fisa de informatii generale, - Bilanturile contabile sau extrase de bilanturi.Bilanturile contabile pentru exercitiile financiare ale anilor 2009, 2010 si 2011 (bilanturile se vor prezenta in copie, stampilatasisemnata ?conform cu originalul?)., NOTA: Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate., Continuare NOTA: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit a), lit. c^1 si lit. d, si art. 69^1.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare cumulativa aresurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari din ultimii 3 ani. Informatii privind standarde de asigurare a calitatii ISO 9001Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca, operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calita?ii.CertificatulISO 9001 (sau echivalent)pentru operatorul economic, copie conform cu originalul.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesarea directa a fisierului publicat in SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer