Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburant 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 331221
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: POLITIA LOCALAARAD
Numar invitatie: 331221/06.07.2012
Denumire contract: Achizitie carburant 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPOLITIA LOCALAARADCod fiscal: 22584059, Adresa: Str. G-ral. Ion Dragalina, nr. 18, ap.34, Arad, Telefon: +40 357445937, Fax: +40 357445939
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. G-ral. Ion Dragalina, nr. 18, ap.34, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 357445937, fax: +40 357445939, persoana de contact: Monika-Claudia Iluna
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. G-ral. Ion Dragalina, nr. 18, ap.34, Arad,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburant 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: produsele sunt necesare pentru functionarea autovehiculelor din parcul auto al Politiei Locale Arad, in vederea desfasurarii misiunilor de patrulare si mentinere a linistii si ordinii publicel;Necesarul estimativ de combustibil este de: cantitate29687, 5 litri combustibil * 6, 4 lei/l =190.000 lei
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 225.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 1.532, 25 lei si este irevocabila.GP se constituie in lei. Limba in care se va prezenta garantia: limba romana, iar persoanele straine vor prezenta si traducerea autorizata Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile.Modul de constituire a GP la ofertare: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante. Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original. Ordinul de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului din care sa reiasa debitarea contului cu suma echivalenta garantiei. Contul pentru GP la licitatii al Politiei Locale Arad deschis la Trezoreria Municipiului Arad este: RO10TREZ0215006XXX014581.Conform art.86 alin.(4) din HG 925/2006, GP trebuie sa fie prezentata cel tarziu la deschiderea ofertelor.Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.Ofertantii care vor constitui GP conform art.16(2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modoficarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa Formularul 9, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, adica 1%, potrivit art.278^1 din OUG 34/2006/, lit a).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea -neincadrarea in prevederile art.180 din OUG NR.34/2006.Ofertantii vor completa si depune declaratia pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul 12A- original, prezentat la capitolul Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Se solicita completarea formularului 12B respectiv formularul 12C, prezentat la sectiunea Formulare.- Ofertantii vor depune -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificat depus in oroginal sau copie" conform cu originalul"- Ofertantii vor depune- Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF privind plata obligatiilor la bugetul de stat general consolidat, certificat depus in oroginal sau copie "conform cu originalul".Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Se solicita completarea Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare.Persoanelecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Gheorghe Falca- PrimarViorica Graur- Director ExecutivMonika-Claudia Iluna -Sef Birou Achizitii PubliceIonut Bogosel- Sef Birou Buget, Financiar-ContabilitateLiviu Conta- Consilier juridic- Compartimentul Juridic -Contenciossi membrii comisiei de evaluare4. Declaratia privind participarea cu oferta independenta- Formular 7Se solicita completarea declaratiei de participare cu oferta independenta, prezentat la capitolul Formulare. Persoanelor juridice/fizice romane vor prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie simpla- din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate furnizarea produselor care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestareori apartenenta din punct de vedere profesional ( traducere in limba romana legalizata), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale-Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale.Se solicita Cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare- Recomandari de la beneficiarii livrarilor, 2. Declaratie privind reteaua de distributie nationala, declaratie ce va contine date referitoare la datele de contact ale statiilr de distrubitie( adresa, telefon, fax), 4. Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna 1. Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 9001/2008 sau echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru furnizarea de produse solicitate, valabil la data de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer