Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburant auto Benzina fara plumb ?CO 95 - 60.000 litri pe baza de comanda si 25.000 litri pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 347958
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.
Numar invitatie: 347958/04.06.2013
Denumire contract: Achizitie carburant autoBenzina fara plumb ?CO 95- 60.000 litripe baza de comandasi25.000 litri pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: +40 0248210062, Fax: +40 0248210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248210062, fax: +40 0248210062, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, et. 2, birou Achizitii-Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburant autoBenzina fara plumb ?CO 95- 60.000 litripe baza de comandasi25.000 litri pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie carburant autoBenzina fara plumb ?CO 95- 60.000 litripe baza de comandasi25.000 litri pe baza de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8.100 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere aofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor. Mod de constituire: conform art. 86, ali. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul constituirii prin virament bancar se va utiliza contulautoritatii contractante RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank. Cursul de referinta leu/valuta de la BNR se va lua in considerare cel de la data publicarii invitatiei de participare.. Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.230, 5lei, in conditiile prevazute de . Art. 2781 alin.( 1 )si ( 2 )din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Ofertantul va prezenta Declaratie privind eligibilitatea, datata, semnata si stampilata(Formularul 2 din fisierul anexat ? modele deformulare).Documentul solicitat se va prezenta in original.2.Ofertantul va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, datata, semnata sistampilata(Formularul 1 din fisierul anexat ? modele de formulare).Documentul solicitat se va prezenta in original.3.Ofertantii vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 , datata, semnata si stampilata(Formularul 4 dinfisierul anexat ? modele de formulare). Formularul va fi prezentat si de catre tertii sustinatori, daca este cazul.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Ivascu Sorin -Director General (interimar); Petrescu Aurel, - presedinte al consiliului de administratie , Nicolau Alina-Jeni, - Director Tehnica Productie Bobeica-Barbu Gheorghe-membru al consiliului de administratie , Stoicea Alin, , - membru al consiliului de administratie;Uretu Claudia, - Director Economic (interimar) .; Vasilca Valeria, - Sef Birou Achizitii Publice (interimar);Cernatescu Silviu-George, , - Consilier juridic , Gatejanu Stefan Claudiu, , - economist in cadrul Biroului Achizitii Publice ;Patru-Untaru Gheorghe, - Sef Atelier Intretinere, Interventii si Echipamente de Productie (intermar) Stanciu Mircea, -Consilier juridic , Leana Mihai Bogdan - Inspector Protectia Muncii si P.S.I. Secuiu Aurelian -Sef Productie Oneata Dragos - Marian, avand functia de Inspector PreturiDocumentul solicitat se va prezenta in original.4.Ofertantul va prezenta Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta, datata, semnata si stampilata(Formularul 5 din fisierulanexat ? modele de formulare).Documentul solicitat se va prezenta in original.5. Ofertantul va prezenta Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridicedin Romania ? in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata pentru conformitate de o persoana autorizata a operatorului economic, dincare sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta un document similar/ declaratie pe proprie raspundere/ declaratie autentica data in fata unuinotar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens. Documentele vor fiprezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata pentru conformitate de o persoana autorizata a operatorului economic, la carese va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.6. Ofertantul va prezenta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania ? in original/ copielegalizata/ copie lizibila semnata pentru conformitate de o persoana autorizata a operatorului economic, care sa prezinte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta un document similar/ declaratie pe proprie raspundere/ declaratie autentica data in fata unuinotar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata pentru conformitate de o persoana autorizata a operatoruluieconomic, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.7.Ofertantul va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura, datata, semnata si stampilata(Formularul 3 din fisierulanexat ? modele de formulare).Documentul solicitat se va prezenta in original. Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei, Oficiul National al Registrului Comertului ? in original, copie legalizata, copie lizibila cumentiunea conform cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, documentul original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii. Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederileLegii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse deindeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice. Informatiilecuprinse in Certificatul Constatator emis de catre ONRC trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.-Pentru persoanele fizice romane: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa deindeplinirea contractului.Obs: Documentul solicitat se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata pentru conformitate de o persoana autorizata aoperatorului economic.-Pentru persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Obs: Documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in masura in care informatiile respective sunt disponibile, in domeniul de activitate aferentobiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani(2010-2012)2.Ofertantul trebuie sa detina minim ostatie de distributie a carburantilor auto pe raza municipiului Pitesti . Pentrua demonstra indeplinirea acestei cerinte se va atasa lista cu statiile de distributie3.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate inacesst sens care sa ateste conformitatea produselor cu standardul SR ENISO 3675, SR EN ISO S165 conform art. 188, alin.(1), lit.d) OUG 34/2006 1.Documente de certificare a sistemului calitatii pentruofertant, valabile la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectivcertificate din seria ISO 9001 sau echivalent corespunzator obiectului proceduriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer