Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburant auto ( benzina si motorina) pe baza de BCF-uri 50 lei


Detaliu pentru invitatia numarul 325304
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI SALAJ
Numar invitatie: 325304/27.04.2012
Denumire contract: Achizitie carburant auto ( benzina si motorina) pe baza de BCF-uri 50 lei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI SALAJCod fiscal: 4494780, Adresa: PIATA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 12, Zalau, Telefon: 0260615450, Fax: 0260661270
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 0260615450, fax: +40 0260661270, persoana de contact: CIOCIAN ANA-MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 0260615450, fax: +40 0260661270
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburant auto ( benzina si motorina) pe baza de BCF-uri 50 lei
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare carburanti auto( benzina si motorina)pe baza de BCF-uri (50 lei), livrate la sediul autoritatii contractante, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 12, Zalau
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 968 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea estimata fara TVA a contractului de achizitie publica: 660 leiMod de constituire: -conform art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006-prin depunere de numerar la casieria institutieiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este 30 zile ( pe perioada de valabilitate a ofertei)
Garantie de buna executie
1% din valoarea contractului fara TVAMod de constituire: -prin scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante-formular F9-prin retineri succesive conform prevederilor HG 1045/2011, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de contractant in contul de garantie astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, conform art. 90, alin 3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta :1.Declaratie privind eligibilitatea-Formular A2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-Formular nr.B13.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1, din OUG nr.34/2006-Formular nr.B3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: VEGH ALEXANDRU-PrefectABRUDANU ONORICA MARIANA-SubprefectARDELEAN SEBASTIAN-Director cancelarieCIMPEAN SAMIR ADRIAN-Sef serviciu juridicCHIS FELICIA DANIELA-Sef birou financiar-contabilitateCIOCIAN ANA-MARIA-Responsabil achizitii4.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de DGFP din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul)5.Certificat privind obligatiile catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate a primariei in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul).7.Certificatul de participare cu oferta independenta conform ORD. Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 Prezentare certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele competente din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Certificatul este valabil 30 zile de la data emiterii lui.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriValoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin100000lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel multdoua documente/contracte/procese verbale de receptie care au avut ca obiect furnizare de carburanti, care sainsumeze o valoare de minim 15000 lei, Furnizorul trebuie sa detina cel putin o o statie / un punct de lucru in fiecare judet. Certificarea sistemului calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer