Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburant auto


Detaliu pentru invitatia numarul 346928
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Colegiul Tehnic Auto "Traian Vuia"
Numar invitatie: 346928/17.05.2013
Denumire contract: Achizitie carburant auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialColegiul Tehnic Auto "Traian Vuia"Cod fiscal: 4447487, Adresa: Str.Cotesti, nr.52, Focsani, Telefon: 0237236713, Fax: 0237236713
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Cotesti, nr.52, Focsani, Romania, cod postal: 620088, telefon: +40 237236713, fax: +40 237236713, persoana de contact: IOAN NEGOESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Cotesti, nr.52, Focsani, Romania, cod postal: 620088
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburant auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare motorina si benzina fara plumb
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 895 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1230 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor).Modul de constituire a garantiei de participare: - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO94TREZ6915006XXX001890, Trezoreria Focsani sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (conform art. 86 din Hot. 925/2006. Se prezinta in original.- Formularul 7 Scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- casieria autoritatii contractante.In cazul in care garantia de participare va fi constituita intr-o alta moneda se va lua in calcul cursul de schimb valutar al BNR la data publicarii Invitatiei de participare.Precizare: in orice situatie, garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele localeCertificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetFormular 1 . Declaratie privind eligibilitateaFormular 2 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din O.U.G. 34/2006, completat de O.U.94/2007Formular 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie / organului de conducere si / sau in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: prof.ing.Negoescu Ioan - Director, Ordonator de credite, ec.Surcel Elena - Administrator financiar, prof.ing. Lavric Ionel - Presedinte Comisia de achizitii, Membru Comisia de desfacere si evaluare oferte si atribuire contract achizitii, inf.Ceaca Gheorghe Cornel - Membru Comisia de achizitii, Secretar Comisia de desfacere si evaluare oferte si atribuire contract achizitii, prof.Roscan Oana Lorena -Membru Comisia de achizitii, prof.Preda Daniel Catalin - Presedinte Comisia de desfacere si evaluare oferte si atribuire contract achizitii, prof.ing.Palade Florian George - Membru Comisia de desfacere si evaluare oferte si atribuire contract achizitii, ms.instr.Spiridon Viorel - Membru Comisia de desfacere si evaluare oferte si atribuire contract achizitii, consilier Petronie Vasilica- Membru Comisia de desfacere si evaluare oferte si atribuire contract achizitii din partea Primariei Focsani.Formular 8 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 a Presedintelui ANRMAPPrecizari: 1) Din certificatele fiscale prezentate trebuie sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.2) Se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul". Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic cod CAEN corespondent obiectului achizitiei (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul").
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Se precizeaza media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 98895 RON.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele livrari de produse pe ultimii 3 ani, insotite de certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse.Se solicita efectuarea in ultimii 3 ani a minim 1 sau maxim 3 contracte avand ca obiect furnizarea cumulata a cel putin 20500 litri carburanti auto (benzina si motorina).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer