Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburant auto motorina euro 5, pe baza de comanda.


Detaliu pentru invitatia numarul 345148
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Servicii Publice Locale SRL
Numar invitatie: 345148/12.04.2013
Denumire contract: Achizitie carburant auto motorina euro 5, pe baza de comanda.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServicii Publice Locale SRLCod fiscal: 27456085, Adresa: Str. 1 Decembrie nr.24, Dorohoi, Telefon: 0231610199, Fax: 0231610199
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC Servicii Publice Locale SRL Dorohoi Str. 1 Decembrie nr.24 CP 715200, Jud. Botosani, Romania , Punct de contact: Dragos Popoi, tel./fax. +40 0231610199, Email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Servicii Publice Locale SRL Dorohoi Str. 1 Decembrie nr.24 CP 715200, Jud. Botosani, Romania , Punct de contact: Dragos Popoi, tel./fax. +40 0231610199, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburant auto motorina euro 5, pe baza de comanda.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie carburant auto motorina euro 5 pe baza de comanda
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 485, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. cuantumul garantiei de participareva fi de 2%, respectiv 9700 RON.Garantia de participare se poate constitui astfel: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO82BRDE070SV27141980700 BRD Ag. Dorohoi, b)Scrisoare de garantie bancara in favoarea SC Servicii Publice Locale SRL Dorohoi, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantie trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat cf. prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 834/2009.c) numerar la caseria SC Servicii Publice Locale SRL Dorohoi.Dovada constituirii garantieide participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate :30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cursul de referinta leu/valuta de la BNR se va lua in considerare cel de la data publicarii invitatiei de participare.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o anumita suma in raport cu valoarea estimata a contractului, pentru ofertantulcare depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata in cf. cu art.278*1 din OUG.nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea.Completare si prezentare formular2.1 din sectiunea formulare.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG.34/2006.Completare si prezentare formular2.2 din sectiunea formulare.3.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Completare si prezentare formular2.3 din sectiunea formulare.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare si prezentare formular 2.4 din sectiunea formulare.5. Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese- neincadrarea in prevederile art 69*1 din OUG nr.34/2006.Completare si prezentare formular 2.5 din sectiunea formulare.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: DirectorIng. Popoi DragosContabil SefEc. Hutanu Daniel.Comisia de evaluare: 1. Belesica Marcel-presedinte, 2. Dumitras Mihai-membru, 3. Dohataru Ciprian-membru, 4. Dogaru Cristian-membru, 5.Atomei Aurel-membru Pentru persoane juridice /fizice romane: 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate, Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente similare pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer