Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE CARBURANT AUTO PE BAZA DE CARD


Detaliu pentru invitatia numarul 349893
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ZONE VERZI TEC SRL
Numar invitatie: 349893/04.07.2013
Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANT AUTO PE BAZA DE CARD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialZONE VERZI TEC SRLCod fiscal: 29358725, Adresa: STR. ELENA DOAMNA, NR.1 A, Tecuci, Telefon: +40 0236820312, Fax: +40 0236820312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ELENA DOAMNA, NR.1 A, Tecuci, Romania, cod postal: 805300, telefon: +40 0236820312, fax: +40 0236820312, persoana de contact: MIRELA MUNTEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Elena Doamna , nr.1A , Loc .Tecuci, Jud.Galati , cod postal 805300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (intretinere spatii verzi)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANT AUTO PE BAZA DE CARD
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie carburant auto pe baza de card .Cantitati estimate : benzina 6600 litri , motorina 11300 litri.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 1800 lei (cu declaratie incadrare IMM 900 lei).Echivalenta pentru GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? in original, Formularul nr. 1; b) ordin de plata in contul cu nr.RO23CARP018100781271RO02, deschis la banca Carpatica Tecuci, beneficiar: ZONE VERZI TEC S.R.L., cod fiscal: RO29358725, c) garantie de participare emisa de o societate de asigurari.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In conf cu art.278^1, alin.(1), lit.a) si alin (2) din OUG nr.34/2006 in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de ofertant, sau contestatorul renunta la contestatie, AC va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului de achizitie publica suma de 909, 2 lei .
Garantie de buna executie
Solicitat: GBE in procent de 5 % din pretul contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(Formular nr. 2), ori de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind eligibilitatea -Formularul 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 -Formularul 5.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Doc.in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Doc.in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratia de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr. 6-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 ? Formularul 7. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: director general-Mircea Iulian , director executiv-Vasilache Badiu , Contabil Sef -Dinu Ionelia , Sef birou-Stefan Savin , Fotache Valerica , Munteanu Mirela . Certificatul constatator eliberat de Of.Regist.Comertului de pe langa instanta competenta. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii de catre autoritatea cotractanta a rezultatului procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in limba romana in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (op.ec.singur sau membrii asocierii de op. ec. impreuna) trebuie sa fie cel putinegala cu valoarea de: 180000 lei, Bilantul contabil pe ultimul an , vizat si inregistrat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista princ.livrari de produse in ultimii 3 ani. Se va prezenta, cel putin un document (document constatator/ contract/proces verbal de receptie, etc.) prin care sa se confirme livrarea de produse similare., Ofertantii trebuie sa demonstreze ca pot livra carburantii auto ( benzina fara plumb , motorina euro ) ? detin in( proprietate, inchiriere sau alte forme legale de detinere )statie de distributie pe baza de card , in raza localitatii Tecuci . Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2013 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer