Achizitie publica - ACHIZITIE CARBURANT AUTO PRIN INTERMEDIUL BONURILOR VALORICE
Detaliu pentru invitatia numarul 348155
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348155/07.06.2013
Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANT AUTO PRIN INTERMEDIUL BONURILOR VALORICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia publica locala Ocolul Silvic al municipiului Bistrita R.A.Cod fiscal: 25742072, Adresa: STR.GHEORGHE SINCAI NR.2, Bistrita, Telefon: 0263 230970, Fax: 0263 230970
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA MOLDOVEI NR. 9A, BISTRITA, Romania, cod postal: 420110, telefon: +40 263230970, fax: +40 263230970
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA MOLDOVEI NR. 9A, BISTRITA, Romania, cod postal: 420110, telefon: +40 263230970, fax: +40 263230970
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANT AUTO PRIN INTERMEDIUL BONURILOR VALORICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea de combustibil prin intermediul bonurilor valorice
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.295 lei. Perioada de valabilitate este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR aferent datei de publicare a invitatiei de participare.Mod de constituire, scrisoare garantie bancara (formular 10 din sectiunea formulare), instrument de garantare emis de o societate de asigurare in original, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei proceduri, plata in numerar la casieria autoritatii contractante orar: de luni - joi 8, 00-16, 30 iar vineri 8, 00-14, 00, cu OP vizat de banca emitenta, in contul RO29BTRL00601202A2652403 Banca Transilvania Bistrita. Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate indicata atrage descalificarea ofertantului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Instrumentul de garantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari de a plati autoritatii contractante o suma(respectiv 925 lei)determinata conform art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, indiferent de faptul ca decizia CNSC va fi sau nu atacata, precum si in situatia in carecontestatarul va renunta la contestatie (conform art 278^1 alin(2)) .Unde este cazul se va prezenta Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ((formular nr. 11 din sectiune Formulare )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 .Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 (formular nr. 4 din sectiunea Formulare )2 Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (formular nr. 5 din sectiunea Formulare )3 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.5 Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006 (formular nr. 7 din sectiune Formulare ); Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ANCA EMIL TITUS - Sef Ocol- Presedinte Consiliu de Administratie, KEREKES DORINA LUCIA - Membru Consiliu de Administratie, NEMES ALEXANDRU - Membru Consiliu de Administratie, BALAN VIOREL - Membru Consiliu de Administratie, ROS VIOREL - Membru Consiliu de Administratie, MIRON VASILE DORIN - Membru Consiliu de Administratie, CHEREJI ADRIAN FLORIN - Membru Consiliu de Administratie, VALEA OVIDIU LUCIAN - Inginer Sef Fond Forestier- - Membru Consiliu de Administratie, ALUAS AURELIA - Contabil Sef, VINTER SIMONA - Economist, MOTOC GHEORGHE - Responsabil Pasuni si VALEA DIANA TRAIANA- Avocat.6 Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formular nr. 8 din sectiunea Formulare )7 Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (formular nr. 9 din sectiunea Formulare ) Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC, in original, fie in copie legalizata, sau in copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul" stampilata si semnata din care sa rezulteobiectul de activitate al operatorului economic participant la procedura, informatiile cuprinse in certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara- cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau orice alte documente edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista statiilor de distributie a combustibililor in toate judetele tarii, inclusiv municipiul Bucuresti, unde se poate face plata cu ajutorul bonurilor valorice. 2.Certificate sau alte documente emise de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii -Registrul Auto Roman ? Organismul de Certificare Produse, care sa ateste conformitatea produselorin temeiulart. 31 din Directiva Directiva 2007/46/CE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 12:44