Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE CARBURANT BENZINA MOTORINA SI BONURI VALORICE CARBURANTI AUTO


Detaliu pentru invitatia numarul 327391
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Jandarmi Judetean Cluj
Numar invitatie: 327391/21.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANT BENZINA MOTORINA SI BONURI VALORICE CARBURANTI AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Jandarmi Judetean ClujCod fiscal: 4305946, Adresa: str. Navodari, nr. 15, Cluj-Napoca, Telefon: 0264595512, Fax: 0264597840
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Navodari, nr. 15, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264595512, fax: +40 264597840, persoana de contact: Stefan Adrian Cornea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Navodari, nr. 15, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANT BENZINA MOTORINA SI BONURI VALORICE CARBURANTI AUTO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE CARBURANT BENZINA MOTORINA SI BONURI VALORICE CARBURANTI AUTO
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 709.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
444 RONGarantia de participare va fi valabila 30 de zile de la data primirii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare de produse: 0, 5% din valoarea contractului de furnizare de produse (fara TVA).Garantia de buna executie a contractului se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau numerar depus la casieria unitatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).2. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).5. Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010 (Formular tipizat)6. Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69 1 din OUG 34/2006 Mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Gl. bg. dr. ing. Litan Aurel, Col. Popescu Doru, Mr. Pop Liviu, Mr. Geanta Dorin, Mr. Oprean Lucian, Cpt. Feher Cosmin si Plt. Cornea Adrian. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: -obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul achizitiei, -nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei, -nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil incheiat, vizate si inregistrate de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii generale se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 20). Documente emise de organisme acreditate, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.jandarmeriaardeleana.ro, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:55
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.05.2012 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer