Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie carburant in echivalent bvca


Detaliu pentru invitatia numarul 329260
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
Numar invitatie: 329260/11.06.2012
Denumire contract: achizitie carburant in echivalent bvca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIECod fiscal: 4364748, Adresa: Bucuresti, B-dul Libertatii nr. 14, sector 5, Bucuresti, Telefon: 0123, Fax: 0123
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie carburant in echivalent bvca
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie carburant auto in echivalent bvca
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 613 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 2016, 13 lei se va constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO51TREZ7005005XXX000216 deschis la ATCPMB, cod fiscal 4364748, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari. Perioada minima de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 30 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in SEAP odata cu celelalte documente de calificare.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata atrage respingerea ofertei conform prevederilor HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantie de buna executie in cuantum de 5% exprimata in lei din valoarea contractului fara TVA valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin rgala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Cerinta obligatorie - Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea, ofertantul va completa si prezenta formularul 12A.Vor completa formularul 12A eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art.19 si art.20 din Legea 279/2011.Cerinta nr.2.Cerinta obligatorie- Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, ofertantul va completa si prezenta formularul 12B, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Pentru terti se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006 cu punctele a, c^1, d.Cerinta nr.3 Cerinta obligatorie- Prezentarea certificatului de atestare fiscala; ofertantul, persoana juridica romana trebuie sa prezinte certificatul de atestare fisacala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor de plata, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat general consolidat- prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art.9 alin.1 din ordinul ANRMAP 509/2011.Din certificat sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in urmatoarele situatii: a)A intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.c)Nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit, C.1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.d) a fost condamnat in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.e)Prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii criteriilor de calificare si selectie.-vor completa formularul 12B eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art.19 si 20 din Legea 279/2011Cerinta nr.4 Cerinta obligatorie-Prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta, ofertantul va completa si prezenta formularul 32, certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu ordinul ANRMAP nr.314/2010Cerinta nr.5 Cerinta obligatorie-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile ar.69^ 1 ofertantul va completa si prezenta formularul 12 E, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^ 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul 12E de catre ofertantii asociati, subcontractori sau terti sustinatori prntru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art.13 din Legea 279/2011. Lista cu persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nr.crt.Numele si prenumele.Functia1.Laura Codruta Kovesi.Procuror General2.Iacob Marius.Prim Adjunct Procuror General3.Scutea Gabriela.Adjunct al Procuroruli General.4.Tarniceru Iulian.Manager economic.5.Neacsu Rozalia.Sef Birou Juridic.Lista cu persoanele ce au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nr.Crt.Numele si prenumele.Functia.1.Radu Nicoleta.serviciul tehnic, investitii si achizitii.2.Parvulescu Emanuela.Birou Juridic.3.Niculescu Eugen Daniel.Serviciul administrativ, intretinere, deservire, transport si securitatea muncii.4.Chirtu Mirela.Sectia resurse umane si documentare.5.Vizireanu Radu Cezar.Srviciul tehnic, investitii si achizitii.6.Dragomir Alexandra Nicoleta.Biroul protocol.7.Dofin Roxana.Serviciul tehnic, investitii si achizitii.8.Hritcu Constantin.Serviciul administrativ, intretinere, transport si securitatea muncii.9.Vranceanu Cristina Natalia.Serviciul administrativ, intretinere, transport si securitatea muncii10.Mirescu Aure.Serviciul administrativ, intretinere, transport si securitatea muncii Cerinta nr.1.Cerinta obligatorie-Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.Certificatul constatator in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea-conform cu originalu- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, si certificatul constatator.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este vobligat sa prezinte aceste documente cerute.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta nu a fost deja depus, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cerinta minima de calificare.Prezentarea Fisei de informatii generale din care sa reiasa media cifrei de afaceri globala in domeniul de activitate aferent obiectului in ultimii 3 ani, care sa fie de cel putin 350.0000 lei-formularul 20.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Cerinta obligatorie-Prezentarea documentului considerat necesar pentru dovedirea apartanentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: Ofertantul va prezenta Certificatul de conformitate eliberat de Registrul Auto Roman pentru produsele solicitate in caietul de sarcini.Certificate sau alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar pri referire la specificatii sau standaede relevante., Cerinta nr 2.Cerinta obligatorie. Prezentarea unei declaratii referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea executarii contractului din care sa rezulte cel putin o statie de distributie de carburanti auto la nivel local - municipiu Bucuresti Cerinta nr.1 Cerinta obligatorie-Prezentarea de documente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform art.192 si art 193 din OUG 34/2006, respectiv ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer