Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburant pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 340390
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA ANTI-DOPING
Numar invitatie: 340390/04.12.2012
Denumire contract: Achizitie carburant pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA ANTI-DOPINGCod fiscal: 18018990, Adresa: BD BASARABIA 37-39 SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 311.55.41, Fax: 311.55.41
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP cu semnatura electronica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburant pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea asigurarii conditiilor optime de functionare a autoturismelor din parcul auto al ANAD si pentru buna desfasurae a activitatilor Agentiei, este necesara achizitionareacarburant pe baza de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 47, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :630 lei. ( cf art 43^ 1, art. 278^ 1, alin 1 din OUG 34/2006, actualizata).Pentru IMM-uri cuantumul garantiei de participare este de 50% din valoarea mai sus mentionata. Ofertantii care depun 50% din garantia de participare vor prezentadocumente in original sau copii cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilate, care certifica faptul ca sunt IMM. Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. ( 90 zile)Constituirea garantiei de participareGarantia de participarese va constitui in conformitate cu art.86 alin(1) din HG 925/2006 .Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Formularul nr. 7Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; in contul RO83TREZ7025005XXX006500 TREZORERIA SECTOR 2, CF 18018990b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata in original la sediul ANAD cel mai tarziu la ora de deschidere in SEAPa ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente dn care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conformformularul 22) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente dn care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la rat. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conformformularul 33) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formular 44) Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^ 1 din OG 34/2006 actualizata, conform formular 5. Persoanele ce detin functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Graziela Elena Vajiala ? PresedinteDoina Ofelia Melinte- VicepresedinteValentina Alexandrescu- Secretar GeneralMagdalena Minzalescu ? Director economicCristian Dima ? Director juridicBasturescu Georgeta ? Sef serviciu Achizitii Publice si Administrativ5) Declaratie privind participarea cu oferta independentacf Ordin ANRMAP nr. 314/2010, conform formular 6. Persoane juridice/fizice romanea) certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al operatorului economic. Autoritatea contractanta in etapa evaluarii ofertelor, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice strainea) documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (in copii legalizate, traduse);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ultimul bilant depus conformlegislatiei in vigoare vizat si inregistrat de organele competente., Informatii generaleFia de informatii generale conform Formular 8Nota : Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani si prezentareacel putin a unui contract, se vor prezenta certificate/documente emise de beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse similare in ultimii 3 aniformularul 9 certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 pentru furnizor, sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer