Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburant pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 342333
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare
Numar invitatie: 342333/01.02.2013
Denumire contract: Achizitie carburant pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComisia Nationala a Valorilor MobiliareCod fiscal: 6367015, Adresa: Str. Foisorului, nr. 2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3266753, Fax: 3266848
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (reglementarea si supravegherea pietei de capital)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburant pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de bonuri valorice pentru carburant auto. Bonurile valorice, nenominalizate pe tip de carburant, vor fi in carnete de 25 de file, cu valoarea de 50 lei/fila. Cantitatea de carburant ce urmeaza a se achizitiona pe baza bonurilor valorice: 22840 l benzina si 22000 l motorina.
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare este in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006. Contul CNVM nr. RO35TREZ7005025XXX000280 deschis la ATCPMB. Pentru operatorii care constituie garantia de participare in euro / alta valuta data la care se va face echivalenta leu / alta valuta este data publicarii invitatiei de participare. In cazul prezentarii garantiei sub forma de scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 8. Intrucat procedura este on-line dovada constituirii garantiei de participare se va incarca pe SEAP, iar documentul original se va transmite la registratura CNVM din str. Foisorului nr. 2, sector 3, Bucuresti, pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formularul 1.2. Declaratia privind eligibilitatea din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 2.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 3.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006 - Formularul 4. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Eugen Popel - director general executiv, Lazar Balaj - director economic, comisia de evaluare: Nicolae Ursu, Aurica Gulii, Popescu Mianda, Mariana Ion, Elena Bordeanu.5. Fisa de informatii generale - Formularul 5.Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si la art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura finalizata cu incheierea unui contract de furnizare produse. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind furnizarea de produse de tipul celor care fac obiectul prezentei proceduri; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata in termen de max. 3 zile lucratoare de la data notificarii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani, Sisitem de distributie a carburantului la nivel national; operatorul trebuie sa detina cel putin o statie de distributie in fiecare judet si in Bucuresti Certificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer