Achizitie publica - Achizitie carburant pe baza de bonuri valorice
Detaliu pentru invitatia numarul 348665
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348665/18.06.2013
Denumire contract: Achizitie carburant pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA ANTI-DOPINGCod fiscal: 18018990, Adresa: BD BASARABIA 37-39 SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 311.55.41, Fax: 311.55.41
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburant pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de 2.525 bonuri valorice cu valoarea de 50lei/fila cu 25 file/carnet pentru carburanti auto pentru benzina fara plumb. Valoarea estimata a contractului este de 101.815 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 815 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 1.500 lei.Pentru IMM-uri cuantumul garantiei de participare este de 50% din valoarea mai sus mentionata. Ofertantii care depun 50% din garantia de participare vor prezentadoc. in original sau copii cu mentiunea ?conf. cu originalul?, semnate cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilate, care certifica faptul ca sunt IMM. Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei( 90 zile). Garantia de participarese va constitui in conf.cu art.86 alin(1) din HG 925/2006.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Formularul nr. 7.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; in contul RO83TREZ7025005XXX006500 TREZORERIA SECTOR 2, CF 18018990 b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, trebuie depusa atat in SEAP prin utilizarea semnaturii electronice (cf. Art. 18 din normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice aprobate prin H.G. 1660 /2006) cat si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Retinerile se vor face in cf cu art 2781 din OUG 34/2006. In cazul in care ofertantii depun garantia de participare intr-o alta moneda, cursul valutar BNR la care se va face paritatea va fi cel din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente dn care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conformformularul 22) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente dn care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la rat. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conformformularul 33) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formular 44) Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^ 1 din OG 34/2006 actualizata, conform formular 5. Persoanele ce detin functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Graziela Elena Vajiala ? PresedinteDoina Ofelia Melinte- VicepresedinteValentina Alexandrescu- Secretar GeneralMagdalena Minzalescu ? Director economicCristian Dima ? Director juridicBasturescu Georgeta ? Sef serviciu Achizitii Publice si Administrativ5) Declaratie privind participarea cu oferta independentacf Ordin ANRMAP nr. 314/2010, conform formular 6. Persoane juridice/fizice romanea) certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al operatorului economic. Autoritatea contractanta in etapa evaluarii ofertelor, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice strainea) documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (in copii legalizate, traduse);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimi 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Furnizarile de produse se confirma prin prezentareaunor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privatsi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarealivrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 pentru furnizor, sau echivalent;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 08:51