Achizitie publica - Achizitie carburant pe baza de carduri: benzina standard, CPV 09132000-3 si motorina standard, CPV 09134200-9.
Detaliu pentru invitatia numarul 347949
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347949/04.06.2013
Denumire contract: Achizitie carburant pe baza de carduri: benzina standard, CPV 09132000-3 si motorina standard, CPV 09134200-9.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA CENTRUL JUDETEAN GIURGIUCod fiscal: 20738836, Adresa: Bdul. Independentei, Bl. 107, Sc. A, mezanin, Giurgiu, Telefon: 0246216059, Fax: 0246216055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul. Independentei, Bl. 107, Sc. A, mezanin, Giurgiu, Romania, cod postal: 080116, telefon: +40 0246216055, fax: +40 0246216055, persoana de contact: Petrus Craiciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. Independentei, Bl. 107, Sc. A, mezanin, Giurgiu, Romania, cod postal: 080116, telefon: +40 0246216055, fax: +40 0246216055, persoana de contact: Petrus Craiciu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburant pe baza de carduri: benzina standard, CPV 09132000-3 si motorina standard, CPV 09134200-9.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant auto pe baza de carduri.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 453, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4536 lei, reprezentand1, 00 %din valoarea estimata (valoarea estimata este de 453600 lei).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: (1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Scrisoare de garantie bancara emisa, de preferat, de catre o banca care sa aiba corespondent inRomania(conform formularului F6 din sectiunea formulare), in original.Daca scrisoarea de garantie de participare este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta originalul acesteia, insotit de traducerea autorizata si legalizata.Operatorul poate face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la data deschiderii ofertelor.PRECIZARE: In cazul in care se depune o contestatie si Consiliul de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare cota parte in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.2781 alin1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorI. Art. 180Declaratie privind eligibilitatea: Prezentaresi completareFormular 1A (declaratie privind eligibilitatea) din Sectiunea formulare.Incadrarea in situatia prevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Art. 181Documente care demonstreaza neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006:1.Certificat fiscal, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantulare sediul social, care sa ateste ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele, in original sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.2.Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.3.Prezentare si completare Formular 1A (declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181) din sectiunea FormulareIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.III.Se va prezenta ?Certificatul de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.Formular 2.IV. Se vaprezenta ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012). Formular1B.Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sau implicate in procedura de atribuire sunt: 1. MIRON URATU MARIANA CARMEN? Director Executiv;2. PANAIT GHEORGHE ? Director Executiv Adjunct;3. EMIN DOINA? Sef Serviciu Economic, Recuperare Debite4. CRAICIU PETRUS? Responsabil Achizitii Publice Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte sediul social al ofertantului.Certificatul constatator trebuie sa fie prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare terttersustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Utilaje/Dotari.1.Declaratie privind reteaua de distributie la nivelul tarii.Ofertantul trebuie sa detina minim 1(una) statie in fiecare judet, inclusiv Municipiul Bucuresti, la care se poate efectua plata pe baza de carduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 15:27