Achizitie publica - Achizitie carburant pentru supervizarea lucrarilor de reconstructie ecologica
Detaliu pentru invitatia numarul 304323
Administratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A.
Cod de identificare fiscala: RO25646725
Adresa: Strada Golesti nr.29, Braila
Telefon: 0239611837
Fax: 0239611837
Denumire invitatie: Achizitie carburant pentru supervizarea lucrarilor de reconstructie ecologica
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de bonuri valorice pentru carburanti lichizi.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 01.08.2011 09:22)
Data publicarii: 12.07.2011 16:45
Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Administratiei Parcului Natural ?Balta Mica a Brailei? RA. din Str. Golesti 29, Braila, cod 810024
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Administratiei Parcului Natural ?Balta Mica a Brailei? RA. din Str. Golesti 29, Braila, cod 810024
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Mediu
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 118, 976 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în situatiile art. 181Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal înregistrati. Indeplinire obligatii plata impozite si taxe. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani min. 200.000 lei. Bilant contabil la 30.12.2010.Certificat ISO 9001.Lista statii distributie.
Doc. atrib.(caiet sarcini, fisa date, formulare): SEAP;Garantie participare 1.500 lei.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Nu a fost depusa nici o oferta, necesara atribuirii contractului de achizitie oublica