Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburanti - Benzina si motorina - 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 330646
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC APA SERV SA
Numar invitatie: 330646/27.06.2012
Denumire contract: Achizitie carburanti- Benzina si motorina - 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC APA SERV SACod fiscal: RO22224874, Adresa: str. Vedea nr. 31, Alexandria, Telefon: 0247311272, Fax: 0247313218
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vedea nr. 31, Alexandria, Teleorman, Romania, cod postal: 140052, telefon: +40 247311272, fax: +40 247313218, persoana de contact: Pirvan George Catalin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Vedea nr. 31, Alexandria, Teleorman, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Operatorul regional in servicii de apa si canalizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburanti- Benzina si motorina - 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburanti ( benzina si motorina ), cu o valoare estimata aferenta anului 2012 de 436000 lei, in bonuri valorice la principalul loc de livrare - sediul SC Apa Serv S.A. si sucursalele din mun. T. Magurele, Rosiori de Vede si orasele Videle si Zimnicea cu posibilitatea prelungiri contractului initial cu o perioada de 4 luni de la data expirarii duratei initiale de indeplinire a acestuia, conform art.6, alin. 3 din HG 925 / 2006 .
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 534, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoarea de 4360 lei, conform OUG 34 / 2006, art. 278 ( 1 )Perioada de valabilitate a garantiei de participare sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie : va fi in cuantum de 5 % din valoarea contractului , conform art. 90 (alin 1 ) din HG 925 / 2006.Modul deconstituire va fii stabilit prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34 / 2006 - cerinta obligatorie- Prezentare formular privind situatia personala a operatorului economic ;
- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34 / 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de de achizitie publica .Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006 - cerinta obligatorie- Prezentare formular privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c) si d) din OUG 34 / 2006 ;Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta - cerinta obligatorieCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 69(1) din OUG 34 / 2006 atat pentru subcontractant cat si pentru sustinator ( tertul ) -cerinta obligatorie- Nume si prenume - persoanele cu functie de decizie cu privire la semnarea documentelor pentru procedura de atribuire : - Boboc Valentin Gabriel - Director General- Sandu Tatiana Veronica - Director Economic- Cosma Theodor - Director Tehnic- Preda Ionut - Consilier JuridicDepunerea documentelor solicitate se va face in original sau copie legalizata / lizibila cu mentiunea , , Conform cu originalul ''. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii .Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata , in original
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri - pe ultimii 3 ani sa fie de minim 872000 lei conform art.9, lit. b din HG 925 / 2006 ., Cerinta nr. 2Prezentarea bilantului contabil pe anii 2010 si 2011 .In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat situatia financiara aferenta anului 2011, se va accepta prezentarea balantei la 31.12.2011 .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista retelei statiilor de distributie combustibil, din care sa reiasa ca ofertantul dispune de cel putin cate o statie la nivelul oraselor Alexandria, Turnu Magurele, Rosiorii de Vede, Videle si Zimnicea valabila la data limita de depunere a ofertelor, Lista retelei statiilor de distributie combustibil la nivel national valabila la data limita de depunere a ofertelor, Ofertantul trebuie sa aiba autorizatie pentru livrarea produselor petroliere din care sa rezulte ca este reprezentant sau dealer autorizat al producatorului si are incheiat un contract de furnizare cu producatorul saudealerul autorizat al acestuia, valabil la data limita de depunere a ofertelor ., Lista cu livrarile de produse similare efectuate in ultimii trei ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor . SR N ISO 9001 / 2001, ISO 14001 / 2000
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer