Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie carburanti


Detaliu pentru invitatia numarul 345682
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC ECOSERV SIG SRL
Numar invitatie: 345682/23.04.2013
Denumire contract: achizitie carburanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC ECOSERV SIG SRLCod fiscal: RO28696329, Adresa: Cornesti 54, Sighisoara, Telefon: +4 0265771254, Fax: +4 0265779068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie carburanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie carburanti pentru autovehicule si utilaje, pe baza cardurilor electronice de credit.Valoarea estimata a contractului in functie de care se vor elabora si evalua ofertele este 94399 lei - valoarea minima.Valoarea maxima de 136520 lei reprezinta valoarea estimata care contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: posibilitate de prelungire a duratei contractului dupa 31.12.2013, conf. art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 399 - 136, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare -1887 lei. Se va constitui prin: a) virament bancar in unul dintre conturile: RO86RZBR0000060014809581, deschis la Raiffeisen Bank, RO74RNCB0191128984050001, deschis la BCR(CUI RO28696329) b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi retinuta de AC daca: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, AC, in baza art. 278^1 alin. (1), lit. a) din O.U.G. 34/2006 va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu val. estimata a contractului 1% din aceasta valoare, respectiv943 lei. In cazul in care ofertantii depun garantia de participare intr-o alta moneda, cursul valutar (BNR)la care se va face paritatea va fi cea din data publicarii invitatiei de participare pe SEAP. Dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor, in original la sediul AC si in SEAP prin utilizarea semnaturii electronice. Nota: cu exceptia cazului in care banca/societatea de asigurari emitenta semneaza electronic instrumentul de garantare pentru participare la procedura de atribuire, fiind astfel posibila transmiterea acestuia in SEAP in format electronic, ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre AC a garantiei de participare, in original, pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor, prin posta la sediul AC sau direct la registatura acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Se va completa formularul B din documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006- Se va completa formularul B1 din documentatia de atribuire.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, din O.U.G. nr.34/2006 - Se va completa formularul B2 din documentatia de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maior Gheorghe- director, Ana Florina - director economic, Grunwald Robert Oliver- economist, Cristea Andra Bianca - cons. juridic, Popoviciu Ioan- sef Coloana autoIncadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.- Se va completa formularul B3 din documentatia de atribuire.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". Se va completa formularul C din documentatia de atribuire Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului comertului( ale carui informatii trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor)din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte efectuarea cel putin a unei livrari de produse similare, a caror valoare este cel putin egala cu valoarea solicitata ca nivel minim al experientei similare de 94399 lei.Se va completa formularul D din documentatia de atribuire si se va prezenta cel putin un document justificativ care sa confirme livrarea de produse similare, a caror valoare este cel putin egala cu valoarea solicitata ca nivel minim al experientei similare de 94399 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Document care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer