Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburanti auto


Detaliu pentru invitatia numarul 342201
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA SECUIENI
Numar invitatie: 342201/30.01.2013
Denumire contract: Achizitie carburanti auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSTATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA SECUIENICod fiscal: RO2008426, Adresa: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 377, Secuieni, Telefon: +40 233745136, Fax: +40 233745137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare agricola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburanti auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in furnizarea de carburanti auto
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 551, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
11000 lei , pentru IMM-uri 5500 lei . In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar acesta se va face in contul RO55TREZ4925005XXX004310 deschis la Trezoreria Roman.Pentru operatorii economici straini garantia se poate constitui si in euro sau alta valuta la un curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu cinci zile . In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana la data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie de cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor . Garantia de participare se va depune scanata in SEAP si se va transmite si in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
In conformitate cu prevederea art.89 alin.(2) din HG nr.925/2006 . In valoare de 10 % din valoarea contractului . Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie, ce se va exprima in lei sub forma de scrisoare de garantie bancara precum si alte instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in favoarea autoritatii contractante dar nu mai tarziu de cinci zile lucratoare de la semnarea contractului de achizitie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita declaratii pe propria raspundere semnate de reprezentantii legali si stampilate privind neincadrarea in prevederile art.180 (Formularul nr.1) , art.181 (Formularul nr.2) , art.69 (Formularul nr.3) , certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.4 ) , Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.5).Persoane cu functii de raspundere in cadrul autoritatii contractante : Trotus Elena-Director , Tanaru Ioan-Contabil Sef, Lupu Cornelia-Secretar Stiintific, Trotus Dumitru-sef serviciu marketing , Prisecaru Remus-Sef birou resurse umane , Roman Mihail-analist programator, Pomohaci Traian Ioan-cercetator stintific.Se solicita certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul statului in luna anterioara depunerii ofertelor.Se solicita certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor. Copie scanata dupa Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa contina informatii reale privind obiectul de activitate al ofertantului , informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani . Cerinta se indeplineste prin completarea Formularului nr.7. In cazul unei asocieri , fiecare asociat va prezenta Formularul nr.7 . Un document justificativ certificat care atesta valoarea cifrei de afaceri (bilant , balanta contabila , etc )Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei statiilor de distributie din judetul Neamt . Operatorul economic trebuie sa aiba cel putin o statie de distributie proprie sau afiliata in municipiul Roman ., Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani . Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise de un client beneficiar , in conformitate cu art.188 alin (1) din OUG 34/2006.Prin prezentarea formularului 8 operarorul economic va face dovada ca in ultimii trei ani a comercializat o cantitate de combustibil de minim 110000 litri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer