Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE DE 50 LEI/FILA PENTRU MUNICIPIUL ONESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 320918
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Onesti
Numar invitatie: 320918/28.02.2012
Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE DE 50 LEI/FILA PENTRU MUNICIPIUL ONESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OnestiCod fiscal: 4353250, Adresa: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Telefon: 0234.317132, Fax: 0234.313911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Romania, cod postal: 601032, telefon: +40 234317132, fax: +40 234313911, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala mica de sedinte a Consiliului Local situata la parterul sediului autoritatii din B-dul OITUZ, Nr.17, Onesti, jud. Bacau, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE DE 50 LEI/FILA PENTRU MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE DE 50 LEI/FILA PENTRU MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 161.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantum -2903, 22 lei.2. Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de deschidere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Constituire: conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- in cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE.In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.4. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1% din garantia de participare, in conformitate cu art. 278ยน alineat (1) litera a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10 %din valoarea contractului.2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie se va deschide conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantii/fiecare membru al asocierii, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 3din Sectiunea FORMULARE.Formularul va fi prezentat si de tertul sustinator (daca este cazul). Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original;2. Ofertantii/fiecare membru al asocierii, vorprezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 4 din sectiunea FORMULARE. Formularul va fi prezentat si de tertul sustinator (daca este cazul).Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original.3. La Formularul 4, ofertantii/fiecare membru al asocierii vor anexa certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale.Prin prezentarea acestor certificate fiscale ofertantul trebuie sa demonstreze ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?sau in copie legalizata. Comisia poate solicita participantilor prezentarea acestora in original pentru a fi comparate cu documentele depuse in copie.4. Ofertantii/fiecare membru al asocierii/tertul sustinator/subcontractantii vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular 5 din sectiunea FORMULARE. Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original.5. Ofertantii/fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independentaconform Formular 6 din sectiunea FORMULARE. Documentul se va prezenta semnat si stampilat, in original.6. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator/subcontractantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conformFormular 7 din sectiunea FORMULARE. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - ing. Emil Lemnaru, - cons. jur. Daniel Spanu, - ec. Neculai Gabureanu, - ing. Oniga Radu, - ing. Camelia Paval, - ec. Dinu Adrian, - cons. Elena Podgurschi, - cons. jur. Romedea Laura Teodora, - ing. Pietraru Mariana, - ec. Matei Alina, Membri de rezerva: - cons. Matasa Laura, - cons. Leustean Elena, - cons. jur. Anghel Irina-Elena, - ec. Plop Cristina.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul/Fiecare membru al asocierii, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, Ofertantul/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, atunci va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine vor fi in limba romana - traducere legalizata. 1.Ofertantii/fiecare membru al asocierii, vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va fi valabil la data deschiderii ofertelor si din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului in conformitate cu obiectul contractului, respectiv comercializare carburanti auto;.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Comisia poate solicita participantilor prezentarea acestuia in original pentru a fi comparat cu documentul depus in copie.Ofertantul declarat castigator va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse furnizarile de produse care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice strainePersoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Comisia poate solicita participantilor prezentarea acestora in original pentru a fi comparate cu documentele depuse in copie.Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine vor fi prezentate in limba romana - traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (comercializare, carburanti), din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala., Cerinta nr. 2Documente care sa reflecte imaginea fidela a situatiei economico-financiare a ofertantului si anume prezentarea Bilantului contabil incheiat la 30.12.2010, inregistrat conform legii la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Cerinta nr. 2Experienta similara: se va prezentaminim un contract de furnizare din ultimii 3 ani, Cerinta nr. 3Certificate sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante ? conform prevederilor documentelor legislative nationale si standardelor europene SR EN 228 si SR EN 590+A1, Cerinta nr. 4Declaratie privind statiile de distributieutilizand bonuri valorice - cel putin o statie pe judet. Cerinta nr. 1Standard de asigurare a calitatii - Certificarea conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii pentru comercializarea de produse care fac obiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din cadrul invitatiei de participare- SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer